Mitä tekisit jos vauva.fi poistettaisiin?
Missä roikkuisit silloin keskustelemassa?
Kommentit (17)
Valmistuisin maisteriksi. Kävisin kuntosalilla 4 kertaa viikossa. Tulisin huomattavasti pirteämmäksi. Minulla olisi aikaa opiskella uusi kieli. Mieheni ja parisuhteeni voisi paljon paremmin, kun minulla olisi miehelleni ja lapselleni aikaa. Menisin nukkumaan ennen puolta yötä. En olisi nettiriippuvainen. Huoh, onneksi on vauva.fi. Voin olla rauhassa pakonomainen näpyttelijä luuseri, joka kertoo välillä hauskoja kaskuja vauva.fi -sivulta (todellisuudessa miestä ei kiinnosta vittuakaan täällä olevat jutut.)
Tekisin opintoni loppuun.
Lukisin enemmän kirjoja.
Opiskelisin enemmän kieliä.
Ulkoilisin enemmän.
Nukkuisin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin opintoni loppuun.
Lukisin enemmän kirjoja.
Opiskelisin enemmän kieliä.
Ulkoilisin enemmän.
Nukkuisin paremmin.
Laihtuisin ja olisin oikeasti sosiaalisempi
Pystyisin keskittymään töihin ... tai ehkä en sittenkään. Joku muu palsta saisi koukkuunsa.
Siellä missä on porukkaa, jotta voi trollailla. Itse näillä sivuillahan ei ole mitään merkitystä, kun google on ohjannut tänne n. 10 kertaa jotain asiaa etsiessä.
Osa aloituksista on toki vanhoja Suomi24;sia joka kommenttia myöten.
Valehtelette. Laittakaa kone kiinni ja tehkää niitä röitänne sitten.
Alkaisin elää. Kävisin töissä, opiskelisin, hankkisin perheen, matkustelisin. Nyt ei ehdi.
Leipoisin, siivoisin enemmän ja paremmin, jumppaisin ja crossailisin kotona, ulkoilisin, olisin sosiaalisempi ja virkeämpi
Se olisi sen ajan murhe. Tännekin tulin vasta sen jälkeen kun edellinen suosikkipalstani lopetettiin.