Lantiopohjan treeni - voiko kuulista olla haittaa?
Aloin treenata jonkin aikaa sitten smart balls kuulilla joita monet ovat hehkuttaneet. Olen treenannut aiemminkin mutta ilman kuulia. Ensinnä järkytti pallojen koko!! Todella vaikea saada sisään vaikka liukkaria kuinka pisti. Pysyivät sisällä ilman mitään lihastyötä. Epäilytti heti koko kuulat mutta treenasin muutaman viikon noilla tekemällä saman tapaista treenisarjaa kun ilman pallojakin. No nyt tuntuu että alapää päinvastoin olisi löystynyt käytön aloittamisen jälkeen!! Yhdynnässä asian huomasin. Voiko noi hemmetin pallot vaan venyttää alapäätä treenin sijasta? Enää en käytä vaikka mietin että olisko pienemmät kuulat ollut paremmat? Yksi lapsi on, sektiolla syntynyt. Sektion jälkeen en huomannut mitään eroa alapäässä mutta olen treenaillut omaksi ja miehen iloksi. Voiko tää vielä hyväks muuttua vai hylkäänkö kuulat??
Kommentit (10)
Jos paikat on kunnossa niin onhan noi pallot aika suuret! Hanki pienet esim ben wa kuulat. Onhan niitä
Muista silti että vatsan ja selän syvät lihakset kuuluvat tähän kokonaisuuteen, niidenkin voimistaminen on suotavaa kaikille.
Ei tämä ollut provo 😞 aidosti vaan tuntuu siltä että olisi löysempää kuulajumpan aloituksen jälkeen. Mietin vaan voiko olla nahdollistakaan moinen. Tuntuu oudolta että noin isoja palloja itseensä tunkemalla muka voisi lihakset vahvistus? Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ollut provo 😞 aidosti vaan tuntuu siltä että olisi löysempää kuulajumpan aloituksen jälkeen. Mietin vaan voiko olla nahdollistakaan moinen. Tuntuu oudolta että noin isoja palloja itseensä tunkemalla muka voisi lihakset vahvistus? Ap
Kuinkas pieni penis kumppanillasi sitten on? Jos kuulat löystyttäisivät, niin eikö seksi sitten. :D
En ole ap mutta monethan pitää kuulia tunnin tai ylikin esim lenkillä ja harvoin kai miehen elin siellä niin kauaa viipyy. Olen itsekin miettinyt joskus samaa kuulista. Kaamean kokoiset!
Vierailija kirjoitti:
En ole ap mutta monethan pitää kuulia tunnin tai ylikin esim lenkillä ja harvoin kai miehen elin siellä niin kauaa viipyy. Olen itsekin miettinyt joskus samaa kuulista. Kaamean kokoiset!
No kyllähän tunnin pano ihan normaalia on. Mutta ap:lle tosiaan pienemmät kuulat ja sitten vaan kovaa treeniä. :)
Heh, heh. Eihän ne kuulat kyllä kovin isot ole, vaikkei olisi synnyttänyt lainkaan, että kuulostaa lähinnä Porvoon touhuilta. Ei pillu siitä suurene, jos käytät vaikka puolisen tuntia joka päivä smartballseja. :D
Mutta ainahan voit vaihtaa pieniin, mutta osta sitten jotkut hygieeniset, äläkä niitä tavallisia geishoja, joissa menee suojaamaton naru pallojen välissä.