Masentaa, kun ei ole varaa syödä herkkuruokaa
Ja siksi on nälkä. Elän sillä periaatteella, etten syö muuta kuin herkkuruokiani. Mieluummin näen nälkää kuin syön jotain mistä en tykkää erityisesti. Nyt on rahat käytännössä loppu. Ei ole varaa ostaa hampurilaisia ja limua, munkkirinkilöitä, pizzaa jne herkkuruokia.
Olen sitten nälässä, hemmetti!½!!!! Pysyypähän ainakin laihana.
Kommentit (16)
Opettelee kokkaamaan herkkuruokia ihan tavallisista halvoista raaka-aineista... Mulle jokainen ateria on herkuttelua terveellisellä ruoalla loistavien reseptien ansiosta.
noihan on halvinta mahdollista ruokaa. tyttöparka.
Opettele leipomaan ja laittamaan ruokaa. Pizzat, munkit yms. ei maksa kuin pari hassua euroa jos tekee itse. Hampurilaisia saa hamppariaterian hinnalla tehtyä koko perheelle ja ovat paremman makuisiakin. Pikaruokalan ranskalaisten hinnalla saa kilon pakasteranuja.
Outo logiikka sulla. Jos rahat on lopussa, eihän sulla olisi varaa ostaa mitään muutakaan ruokaa kuin herkkujasi.
Häh eihän pizza ja purolaiset ole kalliita. Jauheliha tms., ketsuppi, juusto ja vehnäjauhot ei niin kauheasti maksa. Saat 2-3 pellillistä 10€. Laita osa pakkaseen.
Tee itse pizzaa, tulee halvemmaksi ja usein parempaa kuin noutotuote:)
Vierailija kirjoitti:
Ja siksi on nälkä. Elän sillä periaatteella, etten syö muuta kuin herkkuruokiani. Mieluummin näen nälkää kuin syön jotain mistä en tykkää erityisesti. Nyt on rahat käytännössä loppu. Ei ole varaa ostaa hampurilaisia ja limua, munkkirinkilöitä, pizzaa jne herkkuruokia.
Olen sitten nälässä, hemmetti!½!!!! Pysyypähän ainakin laihana.
Tuo periaate niillä Afrikassa nälkään kuolevillakin varmaan on.
Munkkeja saa vaikka kuinka 10€. Kun itse paistat.
Minä himoitsen vain Hesburgerin paprikadippiä. Tulee kalliiksi ostaa niitä monta pussia ja samanlaista ei saa kaupasta ja reseptiä en tiedä.
Juustohamppari maksaa euron. Pizzaa saa jopa parilla eurolla. Limu 50 senttiä.
Sä et kauan pysy terveenä tuollaisella ruokavaliolla. Missä on vitamiinit, kivennäisaineet, kuidut, hyvälaatuinen rasva?
Mitä tuo periaate ("syön vain herkkuruokaa") tähän kuuluu? Sun ongelmasihan on se, että sulla ei ole rahaa.
Sitten olisi järkevää tuoda periaate esiin, jos vaihtoehdot olisivat syödä sulle ilmaiseksi annettua ei-herkkuruokaa tai olla syömättä mitään. Nyt sä olet syömättä mitään joka tapauksessa.
Forumin takana Helsingissä on pizzeria, jossa kaikki pizzat 5eur/kpl, sama meininki Ateneumkujalla.
Vitosenhan saa kokoon vaikka keräämällä pulloja muutaman tunnin.
Ei ole tyyristä - syö hyvä ihminen jos maistuu.
Ruokavaliossasi taitaa olla aika vähän kasviksia? Lisää niitä. Samoin marjoja ja hedelmiä.
Syö ravintorikasta ruokaa hötön sijaan :)
Kaupasta saa 300 g keksejä eurolla (halpis tai kaupan omaa merkkiä), kelpaaks?