Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia hermosi ovat nyt koetuksella?

Vierailija
26.08.2016 |

jos jotain pitää sanoa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että mulla on munasarjasyöpä, mutta en tiedä, minne menisin lääkäriin, kun yksityiseen ei ole varaa, ja tk-lääkärit ovat ihan surkeita nykyään. Onko pakko saada tk- lähete, että pääsee esim. TYKSiin gynen polille?

Hermot ovat tosi kireellä, kun mietin asiaa.

Vierailija
22/34 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan papa-vastausta ja epämääräisen luomen poistoa. Minulla on ollut syöpä, joten aika hermona olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty keskittymään työhöni enkä oikeastaan edes tiedä mitä minun pitäisi tehdä. Itseni työllistävänä en edes voi pyytää keneltäkään apua ongelmiin ja jumituksiin.

Vierailija
24/34 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MS-taudin oire (fatiikki) estää kaiken tekemisen juuri nyt, kun pitäisi hoitaa monia tärkeitä asioita. Joudun soittamaan huomenna kaupungille ja kysymään mahdollisuutta vammaisapuun, kun en pysty käymään kaupassa, apteekissa... Minulla ei tod.näk. ole vielä virallista oikeutta vammaisapuun, kun se edellyttäisi papereiden pyöritystä.

Vierailija
25/34 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa, kun ostin kuukausi sitten 70"" telkkarin ja jo nyt se tuntuu pieneltä ja haluaisin isomman, vaikka 100""! Aattelin nyt että jos kävisin ostaan ton isomman telkun niin laittaisin ton pienemmän makkariin ja isompi tähän olkkariin. Ois aika siistin näkönen se isompi!

Vierailija
26/34 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään, että mulla on munasarjasyöpä, mutta en tiedä, minne menisin lääkäriin, kun yksityiseen ei ole varaa, ja tk-lääkärit ovat ihan surkeita nykyään. Onko pakko saada tk- lähete, että pääsee esim. TYKSiin gynen polille?

Terveystalossa alavatsan ultra maksoi alkuviikosta 173€. Kallis oli (summa on minullakin pois mm. ruokarahoista, mutta minun oli aivan pakko mennä mielenrauhan/lisätutkimusten saamiseksi), mutta tutkimuksen tekijä oli sellainen asiantuntija johon luotan täysin. Nyt voin siis rauhassa etsiä muuta syytä omille alavatsavaivoilleni ja hirveälle vatsan pullotukselle, joiden myös pelkäsin olevan munasarjasyöpää. Etkö mistään voi saada tuota rahaa kasaan, tai lainaksi? Helpotus oli hurja kun tohtori katseli pitkään ja totesi että kaikki tuon alueen elimet ovat kunnossa. Tsemppiä asian ratkaisuun.

Vierailija
27/34 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MS-taudin oire (fatiikki) estää kaiken tekemisen juuri nyt, kun pitäisi hoitaa monia tärkeitä asioita. Joudun soittamaan huomenna kaupungille ja kysymään mahdollisuutta vammaisapuun, kun en pysty käymään kaupassa, apteekissa... Minulla ei tod.näk. ole vielä virallista oikeutta vammaisapuun, kun se edellyttäisi papereiden pyöritystä.

Huomenna on lauantai, ovatko virkakyöstit töissä?

Vierailija
28/34 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää forssan tapaus kun mamuja taas lellitään :(

Vierailija
29/34 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni jysähti päälle päivällä. Etoo.

Vierailija
30/34 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto opiskelupaikkakunnalle, mummon ylenpalttinen vouhotus ja yliopiston alku. Tiiän jo että ainakin joku osa niistä alkulätinöistä on ihan turhaa koska tiiän jo niitä asioita kiitos mun isosiskon.:)

T: 22-vuotias nuori mies/poika

Vierailija
31/34 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton paskateinin mm.

Vierailija
32/34 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivän kestänyt oksentaminen krapulan takia :( Viha itseä kohtaan kun menin juomaan.

Vierailija
33/34 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveystalossa alavatsan ultra maksoi alkuviikosta 173€. Kallis oli (summa on minullakin pois mm. ruokarahoista, mutta minun oli aivan pakko mennä mielenrauhan/lisätutkimusten saamiseksi), mutta tutkimuksen tekijä oli sellainen asiantuntija johon luotan täysin. Nyt voin siis rauhassa etsiä muuta syytä omille alavatsavaivoilleni ja hirveälle vatsan pullotukselle, joiden myös pelkäsin olevan munasarjasyöpää. Etkö mistään voi saada tuota rahaa kasaan, tai lainaksi? Helpotus oli hurja kun tohtori katseli pitkään ja totesi että kaikki tuon alueen elimet ovat kunnossa. Tsemppiä asian ratkaisuun.

Kiitos vastauksestasi! Kyllä mä tuon verran saan maksettua, sisälsikö tuo siis lääkärinkin?

Vierailija
34/34 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi! Kyllä mä tuon verran saan maksettua, sisälsikö tuo siis lääkärinkin?

Tuon verran minulle jäi maksettavaa Kela-korvauksen jälkeen, eli tuossa oli jo se toimistomaksukin. Ja siis lääkäri. Olin hermoillut ainakin puoli vuotta asian kanssa ja nyt päätin vaan mennä tsekkauttamaan elimeni, ja kyllä se kannatti. Sain ultrakuvat tulostettuina mukaan, voin näyttää niitä sitten jollekin toisellekin lääkärille jos tulee jotain epäselvää jatkossa. Sain myös ohjeet minne hakeutua seuraavaksi oireideni takia.

Mene rohkeasti lääkäriin ja hyvää viikonloppua!