Paljonko on Prisman kassan kuukausipalkka?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Kuka siellä tekee töitä 8-16
No jotkut perheelliset vaikka?
1800e/kk riippuu toki kuinka kauan alalla ollut, laskin paljonko minä saisin. Tuosta ajastahan ei lisiä tule jotka nostaa varsin mukavasti palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
1800e/kk riippuu toki kuinka kauan alalla ollut, laskin paljonko minä saisin. Tuosta ajastahan ei lisiä tule jotka nostaa varsin mukavasti palkkaa.
netto vai brutto??? Ja siis tuossa 1800 ei ole edes lisiä mukana vielä, vai?
Peruspalkka on aloittelijalla vähän yli kympin tunti. Harva kuitenkaan taitaa nykyisin saada kokopäivätyötä noissa hommissa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisella klo 8-16 töitä tekevällä?
Prismassa yleensä ei ole sellaisia vuoroja. Vuorot ovat usein noin 6h. Prisman kuukausipalkka on noin 900-1300€ kuukaudessa.
Myymäläpäällikkö lienee sukulaisesi, jos sulle on kokopäiväinen päivätyö sieltä tarjolla. Siinä tapauksessa voinet myös neuvotella palkkasi. Muilla se on kaupan alan TESin mukaan. Ja työajat sopimuksessa 25-30h/vko, oltava käytettävissä kaikkina myymälän aukioloaikoina.
Aloituspalkka on 8,95€/h uusille työntekijöille + lisät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
netto vai brutto??? Ja siis tuossa 1800 ei ole edes lisiä mukana vielä, vai?
Brutto, ja ei lisiä. Työskentelen kaupan alalla pääkaupunkiseudulla jossa myös korkeemmat palkat kuin muualla suomessa.
Mitä te nyt nillitätte tuosta että kukaan ei tee töitä klo 8-16, kertokaa palkkanne. huoh.
Kaverini on Prisman kassa. Hän haalii niin paljon viikonloppu- ja iltavuoroja kuin vain saa ja tekee muutenkin aika paljon tunteja. Ymmärtääkseni tienaa keskimäärin jopa 2500€/kk bruttona. Minusta se on aika hyvin.
Eipä siellä paljon päivällä väkeä tartte
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jotkut perheelliset vaikka?
Ja ne saa itse toivoa tuollaista vuoroa jatkuvasti. Vai?
Ei kuule ihan onnistu
Vierailija kirjoitti:
Kaverini on Prisman kassa. Hän haalii niin paljon viikonloppu- ja iltavuoroja kuin vain saa ja tekee muutenkin aika paljon tunteja. Ymmärtääkseni tienaa keskimäärin jopa 2500€/kk bruttona. Minusta se on aika hyvin.
no lol kaikkihan nyt saa paljon palkkaa jos uhraa kaiken vapaa-aikansa ja viettää elämänsä siellä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok palkoille pääsee aktiivisimmat, mutta pitää olla valmis nappaamaan ne saikkuvuorot etenkin viikonloppuna
Vierailija kirjoitti:
Mitä te nyt nillitätte tuosta että kukaan ei tee töitä klo 8-16, kertokaa palkkanne. huoh.
Lisistä riippuen n. 1800-1900e/kk. En tosin ole Prisman kassa. Tai kaupan alalla muutenkaan. Enkä tee töitä 8-16.
Vierailija kirjoitti:
Yli vai alle 2200?
Kiinnostaisi muuten tämä koska minun bruttopalkkani on 2200 :)
Kaupan alan tes:ssä alin palkka pk-seudulla on 10,56 eur/h ilman lisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli vai alle 2200?
Kiinnostaisi muuten tämä koska minun bruttopalkkani on 2200 :)
2200/21,5/7,5=13,64e/h saat tienata että tuohon pääset.