Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino vain nousee Seronililla

Vierailija
25.08.2016 |

Alkutilanne oli 166 cm/50 kg/ koko XS. Olen syönyt lääkettä tammikuusta asti. Nyt olen viimeksi vaa'alla käydessäni painanut 60 kg ja luultavasti lihonut siitä pari kiloa.

Olo on jatkuvasti väsynyt ja plösö. Nukun kyllä paremmin kuin koskaan, mutta en ole vireä.

Olen myös menettänyt tunneskaalani ja muuttunut kylmäksi. Mikään ei kyllä ahdistakaan, mutta olisin mieluummin taas oma itseni.

Nyt ajattelin lopettaa ottamalla lääkkeen (10 mg) vain joka kolmas päivä ja lopetan parin viikon kuluttua. Sellaista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset juttele vaikutuksista lääkärin kanssa myös mahdollisesta lopetuksesta?

Vierailija
2/8 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lääkkeen toisen kaupungin alueella ja näillä kulmin pitäisi mennä arvauskeskukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on yksilöllistä. Mulla Seronil on toiminut hyvin, saan nukuttua ja olo on parempi kuin pitkään aikaan. Enkä ole lihonut yhtään.

Mä tosin veikkaan, että sun painonnousu johtuu siitä, miksi sä Seroniliä syöt eli masennuksesta.

Vierailija
4/8 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seronil ei omaan oloon vaikuttanut juuri yhtään. Yhtä tyhjän kanssa oli sen syöminen. Ei myöskään lihottanut. Kuuluuko painonnousu edes sen sivuvaikutuksiin? Jotenkin muistelen, että ei. Eli olisiko itse masennus, joka saa sinut syömään enemmän?

Vierailija
5/8 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki masennuslääkkeet nostavat painoa. Kaikki antipsykootit nostavat painoa. Tämän lisäksi munasolusi on nyt pilattu, joten älä tee ainakaan lapsia!

Vierailija
6/8 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla cipralex lihotti ja sertralin pudotti painoa . On niissä eroa.

Vierailija
7/8 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki masennuslääkkeet nostavat painoa. Kaikki antipsykootit nostavat painoa. Tämän lisäksi munasolusi on nyt pilattu, joten älä tee ainakaan lapsia!

Valaisisitko.

Vierailija
8/8 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aiemmin luonnonlaiha vaikka söin mitä. Nyt joudun vahtimaan painoa. Muitakin ikäviä sivuvaikutuksia on ollut vaikkakin masennus on poissa ja uni on hyvää. Lisäksi teen raskasta työtä ja treenaan.

Ap