Tällainen on naisten keskuudessa halutuin tuntemani mies
Omalaatuisen näköinen, ei klassisen komea, kalpea ja huonohko iho.
176 cm pitkä, käy salilla mutta ei juuri massaa.
Fiksu, opiskelee kauppiksessa.
Ei silti tähtää isopalkkaiseen työhön, vaan arvostaa vapaa-aikaa enemmän kuin rahaa.
Äärimmäisen kiltti ja mukava, ottaa aina kaikki huomioon, todellinen "nice guy".
Hauska ja eloisa, mutta silti sosiaalisesti lahjakas ja hyvä kuuntelija.
Tässä olen vierestä seurannut, että kauniita ja fiksuja naisia pörrää tuon miehen ympärillä jatkuvasti, vaikkei mies ole mikään kedon komein kukka eikä hänellä ole aikomustakaan rikastua. Eli aito ystävällisyys todella viehättää naisia eniten ainakin tässä tapauksessa.
Kommentit (22)
jatkan tuosta vielä:
todellinen rohkeus ja miehekkyys on sitä että tekee mitä on tehtävä siitä huolimatta että pelottaa, ja voi tulla satutetuksi. so what- kaikkia sattuu elämässä joskus. älä jätä elämättä siksi että pelkäät kipua, tai olet tullut petetyksi. etsi itsesi ja miehekkyytesi ja lakkaa ruikuttamasta. kun olet löytänyt itsesi huomaat että uusien lasien läpi koko maailma on erilainen. niin kauan kuin et ole oma itsesi, asiat näyttävät epäoikeudenmukaiselta. jos olet kus*pää saat itsekin sellaista kohtelua- kuka täysjärkinen nainen seurustelisi sellaisen mätämunan kanssa- luovu siitä nyt äläkä huomenna ja tee maailmalle palvelus! naiset vaistoavat sinusta paljon asioita joita et itse voi nähdä itsessäsi- naisten on aina täytynyt valita paras mies jälkeläisilleen, ja tämä johtuu tasan siitä asiasta. on totta että jotkut pilipali alfapellet saavat ns römpsää, mutta kyse on taatusti luonnonoikusta- he eivät pysty muodostamaan perhettä. lisäksi he elävät vanhetessaan pelossa että nuorempi luonnonoikku vie heidän naisensa- kaikki tämä on hyväksikäyttöä, ajatusvirhettä ja pelossa elämistä. unohda alfaurokset ja luonnonoikut- keskity olemaan rehti ja mukava- aidosti.
maailman väestöstä puolet on naisia, ja osa heistä ei ole prinsessan tasoisia- kuten itsekään et ole prinssin tasoa. missä siis tämä sinun "orjattaresi" tai tallityttösi odottaa- ehkei kuninkaanlinnassa. katsasta siis myös muut paikat kuin muokattuihin kuviin perustuva senssisovellus tai koulun parhaimman näköiset pimut.
ja sanon vielä kuulemani: pimeässä kaikki ovat samannäköisiä. älä etsi kumppania ulkonäön perusteella- sitäpaitsi et voi löytää mitään väkisin etsimällä. ole sen sijaan vapaa oma itsesi, niin sen tämä tuleva kumppanisi kyllä huomaa, ja aikanaan löydätte "vahingossa" toisenne.
jos onni ei vieläkään osu- altista itsesi: voit kaupassa (mukavasti ja ahdistelematta) hymyillä naapurin tytsälle, töissä avata oven viereisen firman iloiselle työntekijälle, tai kiittää asiakaspalvelijaa. ne naiset ketkä katsovat vierestä huomaavat luultavasti tällaisen ja ehkä laittavat sinut positiivisesti merkille.
naiset- mitä ajattelette näitä kokemuksistani? kumpi miellyttää enemmän: jykevät leukaperät ja teennäinen hymy, vai aito kaveri joka saa sinut hymyilemään samalla kun antaa tilaa sinulle?
olin aiemmin, tai yritin olla ns alfauros.. sinkkuna sai pysyä. sekös harmitti, ja sen naiset aistivat kilometrin päästä, jolloin yksinolo oli varmistettua.
eräänä päivänä päätin että muutun, ryhdyn kiltiksi ja altistan itseäni vaikka joutuisin hyväksikäytetyksi. parin vuoden jälkeen tilanne oli täysin erilainen. lähes kaikki naiset kenen kanssa (työpaikalla, kaupassa) olen tekemisissä antavat jatkuvasti merkkejä- siis hymyilevät, vilkuilevat, sekoilevat puheissaan,punastuvat ja hakeutuvat seuraan. tuoli, jossa sosiaalitilassa istun, on kovassa käytössä silloin kun en ole paikalla. olen ollut parisuhteessa nyt n 10v. hankalaa on se, että en voi (moraalin takia) pettää puolisoa, ja toinen toistaan ihanammat naiset tulevat tutuiksi.
tämä kaikki on sivuoiretta ja seurausta- todellinen hyöty on se, että hyväksikäyttöä ei juuri tapahdu, olen erittäin hyväntuulinen, ja pidän jälleen naisista erittäin paljon. huono puoli on se, että katkerat miehet ovat vihaisia menestyksestäni, ja luulevat jatkuvasti että yritän viedä heidän naisensa- mikä on siis vain heidän oman heikkoutensa tunnustus- kukaan kun ei "vie" ketään, vaan ihmiset päättävät ihan itse elämistään. toiset ovat taipuvaisia luulemaan että kaikki toimivat yhtä roistomaisesti kuin he itse, ja siksi he perustavat elämänsä pelkoon ja pelon välttämiseen, ja näin he keskittyvät estämään että toinen ei pettäisi heitä. tästä asiasta ei kannata huolestua lainkaan. itke sitten kun sen aika on- älä silloin kun kaikki on hyvin. muuta itseäsi- älä muita. jos sinua petetään vika on pettäjissä- olettaen että olet itse toiminut oikein. jos itse olet syy pettämiseen, olet sika, tai paskiain*en, katso silloin peiliin, ja myönnä että olit idiootti, ja mokasit. paranna tapasi opin jälkeen.