Tänään alkaa "Yhden illan juttu" :) Meinaatko katsoa?
Minä ainakin! Pitkästä aikaa mielenkiintoiselta vaikuttava sarja :D
Kommentit (40)
Maaretin ja Makwanin välillä on jotain energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Katson ja runkkaan samalla.
En ihmettele yhtään, Maku on varmaan sekä miesten että naisten märkä umelma.
Ideana kiinnostava, mutta en viitsi kuunnella enkä katsella Maaret Kalliota. Eikö ketään muuta terapeuttia olis löytynyt?
Se kohta kun painivat, Maku selällään ja Maaretin käsi liikkuu sen jalkojen välistä ja samalla liikuttaa jotain housuissa, huhhhh.
Meni vähän maku Maaretista. Makwan on ihana <3
Maaret on sympaattinen niin kuin makwankin
Ei. Mä en tajua mikä mediapersoona tuo Markettaki nykyään on olevinaan. MIten siitäkin on tullu tollanen joka paikassa pyörivä, vaikka se on esiintyjänä HUONO. Onhan sillä se ulkonäkö, mut eiks missit ole sitä varten tv:ssä?! Olis karismaattisempiaki höpöttäjiä ku tuo
En. Se naishenkilö on hitusen ärsyttävä.
Maku on kuuma!! Kiihkeetä painia oli niillä.. Olis kelvannut itsellenikin.
Mielenkiintoinen, Maaret on hyvä kuten aina. Ja Makwan on... uuuuuh. 😍
Joo ja mäkin oon kattonut viimeks telkkua huhtikuussa. Tätä aion katsoa.
Jos mk siinä ei olis niin katsoisin. Sitä ääntä en pysty kuuntelemaan :(
Katsoin ja oli ihan ok. Maku vielä aika lapsellinen jotenkin vaikka yrittääkin kovasti olla kokenut. Katson varmasti muutkin jaksot, itse tykkään maaretista! Ainut juontaja taas, joka ei ärsytä minua. Jotenkin rauhoittava, muistuttaa äitiäni nuorempana 💞
Vierailija kirjoitti:
Telkku on auki tuossa, katson sivusilmällä. Onko missään muuten ollut, että ketä ne muut vieraat on?
Siellä on ainakin Jussi69, Waltteri Torikka, Mikko Kuustonen ja Pekka Haavisto.
Vierailija kirjoitti:
Maku on kuuma!! Kiihkeetä painia oli niillä.. Olis kelvannut itsellenikin.
Maku on todellinen namu, mutta seuraavan miehen kanssa en painisi edes maksusta, ei vaan miellytä.
T. Jesse
Vierailija kirjoitti:
Maaret ihan kikseissä tossa makailee Makun päällä :D ihan hirvee myötähäpeä tuli
Hah, yeah right! Sinä ja sun myötähäpeäs, kateutta se oli. Olisit itse halunnut Amirkhanin alle/päälle.
En voinut katsoa sitä painia, oli niin kiusallista. "Oo ihan rentona" kun on naisen jalkojen välissä. Ja se kuvaustyyli. Kuvattiin läheltä kun kädet ovat yhdessä, maaret silittelee makun rintaa ja istuu hajareisin päällä.
En tykännyt siitä, muuten oli hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaret ihan kikseissä tossa makailee Makun päällä :D ihan hirvee myötähäpeä tuli
Hah, yeah right! Sinä ja sun myötähäpeäs, kateutta se oli. Olisit itse halunnut Amirkhanin alle/päälle.
Olen eri, mutta vastaan silti. Olisin mieluusti ollut makwanin alla ja päällä, mutta silti se oli kiusallista. En voinut katsoa kun tuli myötähäpeä.
Ihan kivan rehellisesti puhui elämästään. Olisin kuitenkin toivonut vähän syvempää haastattelua. Tuo oli vaan semmoinen pinnalta raapaisu. Jakson olisi pitänyt olla pitempi.
En todellakaan, en voi sietää sitä naista.