Ahdistaa kun tapailemani mies haluaa vain pitää hauskaa mun kans...
Ollaan tapailtu toisiamme jo kohta viisi kuukautta eikä halua kuulemma mitään vakavaa suhdetta. Sen mielestä me ollaan vaan kavereita jotka myös harrastaa seksiä. Silti tuntuu että meidän välillä on jotain enemmänkin. Välillä tuntuu aika hyväksikäytetyltä olo ja että pitäs lopettaa koko homma mutta sitte ei kuitenkaan voi kun on sitä toista kohtaan jo niin paljon tunteita ja haluaa nähdä edelleen. Mitähän tässä tilanteessa pitäisi tehdä?
Kommentit (8)
Jos olette jo noin pitkään tapailleet, niin etteköhän jo molemmat tiedä, mitä suhteelta haluatte. Nyt teidän toiveenne menevät ristiin. Kannattaa lopettaa juttu ennen kuin ihastut enemmän, koska silloin ero on vaikeampaa ja sitä kohti te olette kuitenkin luultavasti menossa. Pahaltahan se varmasti tuntuu, mutta pääset kyllä siitä yli.
Kusipäämies. Ei jatkoon. Vaikka se joskus vielä sinuun ihastuisikin, se ei muuta sitä tosiasiaa, että häneltä puuttuu seksuaalimoraali. Ei seksiä harrasteta säännöllisesti ilman tunteita. Se on pelkkää hyväksikäyttöä.
Lopeta, hyvä nainen. Toivut kyllä. Olen itsekin haavoilla suhteen päättymisestä, mutta oli myönnettävä, että mies olikin laastarisuhteen tarpeessa , vaikka itse olin ihastusta täynnä. Harmittaa kyllä,mutta joskus tämä olisi päättynyt kuitenkin.
Onko mies Harri? Se harrastaa tollasta.
Hahhahahahaaa oot jännämiehen panolelu. Suck my cock bitch, gimme some of dat ass oh yeah.
Vierailija kirjoitti:
Kusipäämies. Ei jatkoon. Vaikka se joskus vielä sinuun ihastuisikin, se ei muuta sitä tosiasiaa, että häneltä puuttuu seksuaalimoraali. Ei seksiä harrasteta säännöllisesti ilman tunteita. Se on pelkkää hyväksikäyttöä.
Mitä kusipäistä tuossa on? Mies sanoi rehellisesti minkälaisena näkee tilanteen
Mien on ollut selväsanainen ja kertonut ettei ole muuta kuin kaveruutta ja irtoseksiä tarjolla. Hän ei valinnut seurustelua kanssasi - ja jos olisi HALUNNUT, niin olisi varmasti valinnut.
Sinä haluat seurustella, ja nyt saat valita että oletko kaveri-panopuu vai otatko jonkun toisen miehen joka haluaa seurustella.
Muista että olet itse vastuussa omasta onnellisuudestasi. Mitä sanoisit neuvoksi jos paras ystäväsi olisi samassa tilanteessa?
Tiedän tunteen. Mut ei sulla ole muuta vaihtoehtoa kuin lopettaa koko juttu, oikeesti. Olin itse 2 vuotta tuollaisessa ja mies alkoi sitten seurustella toisen kanssa. Olin täysin hajalla enkä voi suositella samaa kenellekään. Jälkikäteen toivon vaan, että olisin itse lopettanut suhteen jo paljon aiemmin.