Valkoiset 'viillot' alapäässä?
Hei, minulla on häiritsevä onkelma. Alapäästäni löytyy vierekkäin, emättimen yläpuolelta kaksi valkoista ja kovaa 'viiltoa', matalan aukon näköisiä, jotka ovat kosketusarkoja, ja välillä emättimestä tulee paha haju. Onko kyseessä jokin tauti, onko vain haavoja? Pesen alapään noin parikertaa päivässä suihkusaippualla, voiko saippua ärsyttää sen sellaiseksi?Harrastan seksiä poikaystävän kanssa usesti päivässä, ja mulla on käynyt mielessä jos olisi saattanut venyä rikki? Tilanne on kiusallinen, ja välttelen lääkäriä. Aika gynelle on varattu, mutta haluiaisin aukot pois ennen sitä. Hommelit pelottavat minua ja olen alkanut häpeämään alapäätä. Ennen ei ole ollut, mutta uudessa suhteessa on parin kk jälkeen tullut. Miehellä ei ole tauteja.
Kommentit (4)
Onko ihme jos alapää kuin sahara ja kipeä jos suihkusaippualla alapäätä peset ja vielä pari kertaa päivässä. Vain vettä ja kerran päivässä pesu riittää
Voi pyhä yksinkertaisuus... Ei alapäätä saa pestä saippualla.
Molemmat testeissä käynyt 😊 oon ymmärtänyt että hajustomattomilla ja 'normi'saippualla saa, kiitos tiedosta! Kuiva alapää ei ole, limakalvot muuten kunnossa.
Mies on käynyt testissä ennen seksisuhteeseen siirtymistä mutta sinä et?