Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harhaluulot, ad hominem-argumentit yms. joita teihin on kohdistettu?

Vierailija
24.08.2016 |

Kelpaa myös kaikenlaiset tilanteet, joissa toinen ihminen luulee tuntevansa sinut paremmin kuin sinä itse!

Minun on vaikea muotoilla tätä aloitusta hienosti, mutta toivottavasti ymmärrätte kuitenkin!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä sivut siihen miten paljon sitä paskaa saanut kokea ja taas joutunut kokemaan koko *itun vuoden. Hate people.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisin on "hanki elämä" -argumentti jonkin aiheen tiimoilta, johon vastapuoli heittää saman argumentin, koska alkuperäinen argumentoija on vaivautunut tulemaan ketjuun kyseisen argumentin esittämään, vaikka pitää aihetta turhana.

Vierailija
4/6 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu nyt taas...

Vierailija
5/6 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammojen suosikkiargumentteja. Melkein jokainen miehen kirjoittama aloitus täällä on jonkun "pienimunaisen lassukan" kirjoittama. Oli aihe mikä hyvänsä.

Vierailija
6/6 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla minua aivan poikkeuksetta nimitellään joko pettäjäksi tai toiseksi naiseksi, koska paheksun nimettömiä paljastuskirjeitä vieraissa käyneen ihmisen puolisolle. Jos halutaan reilua peliä, ilmoitetaan asia omalla nimellä ja naamalla ja kannetaan omien tekojen seuraukset.

Olen sinkku enkä ole parissa seurustelusuhteessani koskaan edes tuntenut vetoa vieraissa käymiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi