Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi käsittää lähihoitajien typeryyttä

Vierailija
24.08.2016 |

Mulla ei mene, ei sitten mitenkään tajuntaan tää asia. Meillä palvelukodissa ollut norovirus. Asukkaat on ripuloineet, osa oksentanut. Itsekin sairastuin ja olin 2 päivää pois.

Hoitoalan ihmiset tietävät, mitä on "litkulistat". Eikö arvon lähihoitajalla kolkuta yhtään päässään mitään? Jos on vittu norovirus, tuskin tarvii sh lupaa siihen ettei anneta sitä vatsalääkettä. Tämän tajuaa ihminen jolla ei ole edes hoitoalan koulutusta. Vitun aaseja. Esimerkkejä lukemattomia.

Sh/th

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun asenteessasi olisi myös parantamisen varaa. Ei kovin älykkäältä kuulostanut tuo kirosanoja vilisevä ilkeä yleistys. Olet varmasti mitä 'ihanin' kollega.

Vierailija
2/14 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ulosanti on aika heikkoa.. Ehkä senkää takia sun työtoverit ei tajua mitä haet takaa milloinkin...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja lienee mielenterveyspotilas, mutta onhan tuo tottakin. Lähihoitajat ovat alinta kastia. WT jne...no jonkun ne vaipatkin on vaihdettava.

Vierailija
4/14 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi näin aivoaasien kanssa; eräs lääke, joka on gutta pullo, vaikka Niinkuin vauvojen d-vitamiinit... "minä haluan varmistaa onko tämä millilitroina" joo, ois menny puoli pulloa. Annoin kummatkin vastaukset, guttia 40 tai milleinä 2.

Vierailija
5/14 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi näin aivoaasien kanssa; eräs lääke, joka on gutta pullo, vaikka Niinkuin vauvojen d-vitamiinit... "minä haluan varmistaa onko tämä millilitroina" joo, ois menny puoli pulloa. Annoin kummatkin vastaukset, guttia 40 tai milleinä 2.

guttia kanssa! olet melkoinen gutale

Vierailija
6/14 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikset on usein verotukisomaleja, joten raja on hyvin alhaalla.

Vierailija
7/14 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa lähihoitajista on ihan skarppia väkeä, mutta osa ei tosiaankaan penaalin terävimpiä kyniä. Mutta samaa voi sanoa sairaanhoitajista, jopa lääkäreistä. Tosin lääkärit osaavat perusmatikan.

Vierailija
8/14 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä aloituksesta! Aion tallentaa tämän sivuhistoriaan muiden vastaavien herjausketjujen perään ja palaan ensi keväänä lukemaan tätä, kun luen pääsykokeeseen. Luettuani näitä keskusteluja muistan taas miksi olen vaihtamassa alaa. Kummasti motivaatio nousee..!

T: Toivottavasti pian ex-lähihoitaja

Vierailija
9/14 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin ihmettelemään, miksi ap:n mielestä ripuloivalle ja oksentelevalle potilaalle ei saisi antaa jotain nestettä, mitä tuo "litku" sitten lieneekään. Onko tarkoitus, että potilaat / asiakkaat / asukkaat jätetään kuivumaan, jotta kuolevat nopeammin? Tulee mieleen muutaman vuoden takainen polemiikki Juvan (?) terveyskeskuksen vuodeosastolta. Siellähän lääkäri edesauttoi viikatemiestä.

Vierailija
10/14 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin ihmettelemään, miksi ap:n mielestä ripuloivalle ja oksentelevalle potilaalle ei saisi antaa jotain nestettä, mitä tuo "litku" sitten lieneekään. Onko tarkoitus, että potilaat / asiakkaat / asukkaat jätetään kuivumaan, jotta kuolevat nopeammin? Tulee mieleen muutaman vuoden takainen polemiikki Juvan (?) terveyskeskuksen vuodeosastolta. Siellähän lääkäri edesauttoi viikatemiestä.

Olen lähihoitaja enkä tiedä mikä tuo "litkulista" on. En ole missään yksikössä törmännyt tuollaiseen termiin. Jäi epäselväksi, että tarkoitetaanko tuolla nestelistaa (se johon merkitään kaikki juodut/syödyt nesteet) vai jotain lääkelistalla näkyviä "litkuja" (esim Levolac yms vatsaa pehmentäviä "litkuja").

Vierailija
11/14 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin maallikkona olettaisin, että ap ihmetteli miksi joku oli antanut ripuloivalle potilaalle ummetuslääkettä. Oliko näin?

Vierailija
12/14 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Litkut ovat vatsantoimituslääkkeitä.

Vierailija
13/14 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko joku antanut noro-potilaalle vatsantoimituslääkettä vai kysynyt sinulta lupaa saako sitä antaa vai mitä helvettiä!?

Vierailija
14/14 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap-rakas! Kuten tästäkin kejusta huomaat, kukaan ei oikein ymmärrä mitä ajat purkautumisellasi takaa. Ilmeisesti olet osastosi besserwisser, jonka ohjeita koitetaan noudattaa, mutta kukaan ei oikein ymmärrä mitä pitäisi tehdä epämääräisen ulosannin vuoksi.