Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehtelevatko naiset raiskauksista?

Vierailija
24.08.2016 |

Mitä mieltä olette siitä että joku valahtelee raiskatuksi joutumisesta? Itse olen sitä mieltä että sellainen henkilö tulisi tuomita yhtä pitkäksi aikaa vankilaan kun syytetty olisi joutunut jos olisi oikeasti raiskannut.

http://www.miesasia.fi/2016/08/valehtelevatko-naiset-raiskauksista.html

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita valehtelevia sekopäitä. Se ei silti tarkoita että kaikki naiset kuuluu tuohon porukkaan tai on heidän puolellaan. Vankilaan minustakin kuuluisivat.

Vierailija
2/8 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelevatko miehet tulleensa raiskatuksi? Olen sitä mieltä, että valehtelevat miehet pitäisi lähettää Siperiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaahan sitä tapahtuakin. En kyllä mene miesasiasivustolle lukemaan mitään, kerran erehdyin sinne ja koko sivusto on semmosta naisvihaoksennusta että oksat pois. Saa sitä miesten asioita ajaa, mutta tuolla käytettävä kieli naisista puhuttaessa on mautonta ja ala-arvoista.

Vierailija
4/8 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaita tai korkeassa asemassaa olevia miehiä joutuu jonkin verran kiristyksen kohteeksi. Kosto tai muu saattaa olla välillä motiivina. Nuo nyt ovat jo ihan suunnitelmallisia rikoksia. Tiedustelupalvelut toki myös käyttävät tätä kuten mitä ilmeisimmin Edward Snowdenin tapauksessa. Tavallisen tervettä harkintakykyä käyttävän miehen ongelma tällainen tuskin yleensä on.

Vierailija
5/8 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän prosenttiluvut mene enemmänkin niin että suurin osa miehistä valehtelee että ei ole raiskannut (vaikka on) kuin että nainen keksisi omasta päästään noita juttuja.

Vierailija
6/8 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itsekin naisia, tai paremminkin nuoria tyttöjä jotka ovat oikein pyrkimällä pyrkineet tilanteeseen josta ovat sitten voineet puhua raiskauksena. Huomio ja raha on ne mitkä motivoi. Ja tuota ei ole helppo sanoa, koska työni puolesta taas olen tilanteessa, jossa en voi epäillä oikeen kenenkään tarinaa vaikka välillä on aivan selvää onko jotain tapahtunut vai ei ja miten.. Nuo kokemukset keksityistä tai tarkoituksenmukaisista tilanteista tekivät myös sen, etten itse koskaan kehdannut kertoa tulleeni raiskatuksi. Koska tiedän systeemissä niin monen epäilevän tarinoita juuri näiden valehtelevien tyttöjen takia. Se, että minua ei olisikaan uskottu näiden sutta huutavien tyttöjen takia, oli tarpeeksi kova pelote häpeästä, joten kärsin yksin.

Vierailija
7/8 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän prosenttiluvut mene enemmänkin niin että suurin osa miehistä valehtelee että ei ole raiskannut (vaikka on) kuin että nainen keksisi omasta päästään noita juttuja.

Naisen raiskausvaleen paljastuttua hän ei kuitenkaan joudu linnaan, mutta mies voi joutua, mikäli tuo vale meneekin oikeudessa läpi.

Vierailija
8/8 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varakkaita tai korkeassa asemassaa olevia miehiä joutuu jonkin verran kiristyksen kohteeksi. Kosto tai muu saattaa olla välillä motiivina. Nuo nyt ovat jo ihan suunnitelmallisia rikoksia. Tiedustelupalvelut toki myös käyttävät tätä kuten mitä ilmeisimmin Edward Snowdenin tapauksessa. Tavallisen tervettä harkintakykyä käyttävän miehen ongelma tällainen tuskin yleensä on.

Kuten raiskauskin on harvoin tavallisen, tervettä harkintakykyä käyttävän naisen ongelma. Uhrin syyllistäminen on aina niin mukavaa, eikö vain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä