Onko normaalia, ettei yhdyntä tunnu miltään?
Olen seurustellut mieheni kanssa pian viisi vuotta, eikä minulla ole ollut muita seksikumppaneita. Olemme molemmat päälle parikymppisiä. Yhdyntä ei ole koskaan tuntunut oikein miltään, paitsi joskus satunnaisesti kun alapää on ollut hieman kuivempi.. Jos se on kostunut vähääkään, niin en tunne mitään. Kaikkialta saa sellaisen kuvan, että seksi olisi parasta mitä maa päällään kantaa, mutta itse en voi valitettavasti allekirjoittaa tuota. Pidän kyllä läheisyydestä ja pusuista seksin aikana, mutta itse yhdyntä on vain tunnotonta jyystämistä.
En ole kehdannut kertoa tästä miehelleni, sillä pelkään hänen loukkaantuvan. Hänen vehkeensä on ehkä hieman keskimääräistä pienempi, mutta koolla ei mielestäni ole merkitystä vakavassa suhteessa. Eikä se välttämättä koosta ole kiinni, ettei tunnu..
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin yks rehellinen. Ei, ei se kenestäkään tunnu yhtään tuon kummemmalta, mutta kollektiiviharhaiset kehuvat mitättömiä orgasmejaan. Noin ohkaisen "nautinnon" varassa tuo elo täällä vaan on :)
Älä nyt viitsi yleistää. Itse olen parikymppinen nainen, ja yhdyntä on oikeasti parasta mitä tiedän. Jokainen työntö tuntuu taivaalliselta. Jos teillä on löysät värkit/pienimunaiset miehet niin sääli, mutta älä selitä kuinka se ei muka tuntuisi kenestäkään sen kummemmalta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun se penis sisällä ei tunnu miltään niin pyydä miestäsi auttamaan sinut orgasmiin muulla tavoin. Kädellä tai kielellä saat varmemmin orgasmin.
Olen miehenä monesti ihmetellyt miksi miehen pitää tehdä kaikki?
Entä jos minä haluan itse sormettaa itseäni peräaukkoon niin mistä niitä lisäkäsiä saa lisää?
Räplätkää itse se oma orgasminne ja minä hoitelen itselleni oman.
T: omatoiminen puuhapete
Näin!
Aika akrobaatti saa olla jos lähetyssaarnaajassa onnistuu pysyä pystyssä ja samalla räplää naiselleen orgasmia kun omista "työnnöistä" pitäisi nauttia ja hankkia orgasmi.
Eikö jokainen osaa itse hoidella itselleen sen orgasmin???
Onko naisen tehtävä vain makoilla paikoillaan kädet sivuilla ja odottaa että sitä klittaa hierotaan oikein ja samalla pumpataan reikään tai reikiin?
Mitä vittua? Uskomatonta uusavuttomuutta.
Neljästä kumppanista yhden kanssa tuntui oikeasti todella hyvältä, muiden kanssa ei juuri miltään. Kolmella on ollut mielestäni iso tai isohko, yhdellä selvästi muita pienempi. Parhaalta tuntui isohkon kanssa, mutta luulen että enemmän vaikutti se että kyseessä oli ainut johon olin rakastunut + ehkä hänen kokemuksensa. Hyvää seksiä (ja nimenomaan nautinnollista yhdyntää) kokeneena en kyllä suostuisi tunnottomaan jyystämiseen enää ikinä. Tuon kanssa jonka kanssa tuntui hyvältä, tuntui tosiaankin hyvältä ihan ensimmäisestä kerrasta asti ja joka kerta. En olisi uskonut että voi tuntua niin hyvältä, kyseessä ei ollut ensimmäinen seksikumppanini nimittäin ja epäilin itsekin olevani "tunnoton" yhdynnän suhteen. Ei myöskään viimeinen, joten ei ole kyse myöskään siitä, että olisin itse yhtäkkiä oppinut jotain uutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin yks rehellinen. Ei, ei se kenestäkään tunnu yhtään tuon kummemmalta, mutta kollektiiviharhaiset kehuvat mitättömiä orgasmejaan. Noin ohkaisen "nautinnon" varassa tuo elo täällä vaan on :)
Älä nyt viitsi yleistää. Itse olen parikymppinen nainen, ja yhdyntä on oikeasti parasta mitä tiedän. Jokainen työntö tuntuu taivaalliselta. Jos teillä on löysät värkit/pienimunaiset miehet niin sääli, mutta älä selitä kuinka se ei muka tuntuisi kenestäkään sen kummemmalta :)
löysät värkit ja pienimunaisuus on myytti.
Osa ihmisistä ei oikeasti tunne yhdyntää mitenkään sama juttu kuin ettei osa ihmisistä tunnista lipeän tuoksua tai kuule heinäsirkan siritystä.
Se on perimässä ja periytyy.
Vierailija kirjoitti:
Älä viitis yleistää. Kyllä se yhdyntä tuntuu minusta tajunnanräjäyttävältä, ei ole tunnottomuutta. Osalla naisista taas on tunnottomuutta. Tässä on kyseessä ihan anatomiset erot, ei sen kummempaa. Tokikin kannattaa kokeilla eri asentoja yms ja hakea sitten tyydytystä muulla tavoin, esim klitoriksen suoralla koskettelulla.
Missä kunnossa ovat lantionpohjanlihakset? Ne vaikuttavat suuresti. En itse allekirjoita väitettä, ettei yhdyntä tunnu miltään sillä minusta se tuntuu taivaalliselta. Orgasmeja saan pari aina yhdynnän aikana. Käsittääkseni tämä on kuitenkin harvinaista, mutta vaikea ajatella ettei tuntuisi miltään. Senkö vuoksi naiset sanovat, että seksissä on kivaa läheisyys ja pusuttelu? Minulle se on vieras ajatus, en todellakaan harrastaisi seksiä ellen siitä näin fyysisesti nauttisi. Ehkä olen sittenkin mies :D
Oletteko te kaikki ihan sekaisin? Kumpi tuntuu enemmän suussa hammastikku vai kesäkurpitsa? Tietenkin se riippuu koosta. Molempien. Mies ei omalleen juuri mitään voi, nainen voi itseään jumpata tiukemmaksi.
Tosi moni nainen nauttii silti anaaliseksistä johtuen siitä että hermosto on kehittynyt anaalin alueelle. Eli tosiilla se on toisessa paikassa se seksuaalinautinto hermosto.
Mulla alkoi iän, itsevarmuuden sekä synnytyksen myötä tuntua paremmalta :) ja sama mies on ollut kuvioissa teinivuosista saakka. Häpesin nuorempana omaa kroppaani enkä pystynyt siksi keskittymään seksin aikana omaan nautintoon. Koitin eri asentojen avulla peitellä tiettyjä vartalon osia.
Itse olen vuosikausia harrastanut ja halunnut yhdyntää, vaikka en saa siitä orgasmia. Yhdyntä ja lantiopohjan lihasten käyttö tekevät klitorisorgasmista voimakkaamman, mutta en saa klitorisorgasmiakaan kovin helposti (paitsi masturboidessa). Silti yhdyntä on parasta mitä tiedän.
Anatomia ja mieltymykset ovat kaikilla täysin yksilölliset, siksi kannattaa olla toitottamatta omia kokemuksiaan universaaleina totuuksina ja lyttäämättä toisia.
Et ole yksin ongelmasi kanssa. Tunnottomuuden syy kannattaa ehdottomasti selvittää ns. huh-testillä. Koukista polvesi ja pyydä miestä jalkovälissäsi lausumaan sanan HUH. Jos kuulen äänen HUH-huh, tilanteessasi auttaa fyysinen terapia tai gynekologian alan kirurgi.
Mullakaan yhdyntä ei tunnu oikein sen kummemmalta. Tunnen kyllä että kulli liikkuu sisällä mutta ei se stimuloi oikein mitenkään. Ainoastaan kun mies rynkyttää pohjaan asti rajusti niin tuntuu hyvältä mutta olen siitäkin sitä mieltä että se tuntuu kiihottavalta siksi koska sattuu hiukan ja olen alistuva luonne.
Kun masturboin niin en juuri koskaan työnnä sisälleni mitään vaan hieron klitorista sormin tai vibralla. On mulla joskus dildoja ollut mutta niitäkin tuli käytettyä vaan siihen klitan hierontaan.
Nuolemisesta nautin ja siitä kun mies hieroo mut orgasmiin. Yleensä meidän seksi aloitetaankin sillä että mies hoitelee mut sormin/kielellä orgasmiin ja sitten mies panee mua ja laukee itse.
Peniksen koolla ei ole väliä ainakaan mulla koska olen suht tiukka. Normaalikokoinenkin penis on välillä tiukassa saada sisälle.
Kaikkien kanssa anatomiat ei vain kohtaa. Minä olin jo luopunut toivosta saada orgasmi seksin aikana, yhdyntä, suuseksi tai mikään muunkaanlainen koskettelu ei ollut ikinä tuottanut minulle yhtään mielihyvää. Takana oli seurustelusuhteita, muutama yhdenillanjuttu ja fuckbuddy. Ajattelin että olen vain yksi niistä naisista jotka eivät koskaan pysty tuntemaan seksuaalista huippua toisen kanssa. Sitten päälle parikymppisenä tapasin miehen jonka kanssa sain yhdynnässä ensimmäistä kertaa orgasmin. Se oli aivan mahtavaa! Hänen kanssaan saan orgasmin joka kerta ja yleensä ne ovat niin voimakkaita että melkein koko kroppani tuntuu kramppaavan ja värisevän.
ei naisilla normaalisti tunnu yhdyntä miltään. Se on evoluution luoma juttu.
Miehille seksi on tärkeämpää. Seksistä on tehty bisnestä ja sillä myydään paljon. Moni nainen tuntee syyllisyyttä siitä ettei seksi tunnu miltään ja suotta. Moni vieläpä valehtelee itselleen että kyllä se seksi tuntuu.
Naiset eivät ole siinä määrn seksuaalisia kuin miehet ovat.