Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa yksinasumisen hyviä puolia!

Vierailija
24.08.2016 |

Aloitan:

- oma rauha
- voi tehdä mitä huvittaa
- saa päättää sisustuksesta

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä sänkyyn kenen kanssa huvittaa.

Vierailija
22/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh

kukaan ei marise, jos tiskit on tiskaamatta

kaukosäädin on hallussasi

kuorsaus häiritsee vain sinua ja vain sinua - ei siis ketään.

voit levittää harrastuskamasi keittiön pöydälle ja jättää ne siihen yöksi

ei ole velvoitetta ilmoittaa, missä mä meen ja milloin mä tuun

eli täydellinen itsenäisyys ja tekemisenvapaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämä. En ikinä voisi asua kenenkään kanssa, rakastan vapautta! :) N37

Vierailija
24/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Joudut siivoamaan vain omat sotkusi (eksäni ei jaksanut juurikaan siivota, en minäkään siivousintoilija ole, mutta joku raja. Eksä oli vallannut toisen sohvan itselleen, se oli vaatteiden ja roskien peitossa, siinä oli tyhjä kohta missä mahtui istumaan ja makaaminen onnistui niin että jalat olivat roskien ja vaatteiden päällä).

- Teet ruokaa vain itsellesi ja sellaista ruokaa kun sinä itse haluat syödä (eksäni ei osannut ja jaksanut ruuanlaittoa, kerran hän ryhtyi tekemään ihan tavallista makkarakastiketta ja lopulta itki raivona kun ei mennyt niin kuin ruokaohjelmissa, söin kyllä sitä ruokaa koska ei se pahaa ollut. Mutta yleensä minä tein ruokaa koska pidän kokkailusta ja ruokiani on jopa kehuttu).

- Tiskaat vain itse sotkemasi astiat (eksäni ei jaksanut myöskään tiskata, yleensä minä tiskasin kun tiesin että niitä ei muuten tiskata. Kerrankin tiskit lilluivat viikon altaassa kelmeässä vedessä kun tuo nainen ei jaksanut tiskata, minä sitten tiskasin ne lopulta. Kahvikuppeja, lautasia, jogurttikippoja löytyi usein olohuoneen pöydältä, siihen hän niitä keräsi).

- Otat sellaisia vieraita kylään joita sinä itse haluat (eksän mukana usein tuli monenlaista narkomaania kyläilemään, saattoivat tulla iltamyöhään ja olla yöhön asti, vaikka minä yritin nukkua koska piti herätä aamulla töihin. Joskus soittivat yöllä huuliharppua, joskus taas sähkökitaraa tai akustista kitaraa).

- Et joudu seuraamaan huumeiden piikittämistä ja vieroitusoireissa kitisemistä (eksäni harrasti/harrastaa mm. piriä (amfetamiinia) ja Subutexia. Toki piikitti myös Diapamit ja Tenoxitkin, kerran oli hyvin lähellä että ainakin sormia amputoidaan kun meni kädestä suonet tukkoon kun piikitti Tenoxia. Käsi oli punainen ja siinä oli violetteja pisteitä. Kun pääsi sairaalasta kotiin, niin heti hänen narkomaaniystävänsä suositteli ottamaan piriä koska se kuulemma ohentaa verta! Ja totta kai ystävää kuunnellaan ja heti piikittämään piriä).

- Saat olla rennosti etkä joudu koko ajan miettimään, että milloinkahan se toinen taas räjähtää jostain (eksäni sai usein raivokohtauksia, jolloin nakkeli tavaroita ympäriinsä. Kerran jopa palavan tupakan heitti lattialle ja vittuili kun nostin sen pois sieltä).

Tässä jotain mainitakseni, saa olla todella erityislaatuinen nainen että enää muutan yhteen sellaisen kanssa. Viihdyn erittäin hyvin itsekseni, tuo eksäni jätti minulle kolme kissaansa joihin olen tykästynyt kovasti. M34

Vierailija
25/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki listatut jo, mikä yksin asumisessa voisi olla HUONO puoli olisi ehkä helpompi kysymys? Ainoa on varmaan olisi se, jos pelottaa niin ei ole ns. turvaa.

Joutuu maksamaan yksin kaiken.

Vierailija
26/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihana pimeys kun seison yksin tyhjässä kodissa.

Vierailija
27/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- voi siivota siten ja milloin itseään huvittaa

- saa koko sängyn itselleen

- kukaan ei häiritse omaa unirytmiä tai unta

- voi tehdä ruokaa vain oman mielen mukaan

- voi käyttäytyä hassusti ja kukaan ei ole näkemässä

- pystyy keskittymään omiin askareisiin

- ei tarvitse ilmoitella kenellekään omista extempore kotoa poistumisistaan

Vierailija
28/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Joudut siivoamaan vain omat sotkusi (eksäni ei jaksanut juurikaan siivota, en minäkään siivousintoilija ole, mutta joku raja. Eksä oli vallannut toisen sohvan itselleen, se oli vaatteiden ja roskien peitossa, siinä oli tyhjä kohta missä mahtui istumaan ja makaaminen onnistui niin että jalat olivat roskien ja vaatteiden päällä).

- Teet ruokaa vain itsellesi ja sellaista ruokaa kun sinä itse haluat syödä (eksäni ei osannut ja jaksanut ruuanlaittoa, kerran hän ryhtyi tekemään ihan tavallista makkarakastiketta ja lopulta itki raivona kun ei mennyt niin kuin ruokaohjelmissa, söin kyllä sitä ruokaa koska ei se pahaa ollut. Mutta yleensä minä tein ruokaa koska pidän kokkailusta ja ruokiani on jopa kehuttu).

- Tiskaat vain itse sotkemasi astiat (eksäni ei jaksanut myöskään tiskata, yleensä minä tiskasin kun tiesin että niitä ei muuten tiskata. Kerrankin tiskit lilluivat viikon altaassa kelmeässä vedessä kun tuo nainen ei jaksanut tiskata, minä sitten tiskasin ne lopulta. Kahvikuppeja, lautasia, jogurttikippoja löytyi usein olohuoneen pöydältä, siihen hän niitä keräsi).

- Otat sellaisia vieraita kylään joita sinä itse haluat (eksän mukana usein tuli monenlaista narkomaania kyläilemään, saattoivat tulla iltamyöhään ja olla yöhön asti, vaikka minä yritin nukkua koska piti herätä aamulla töihin. Joskus soittivat yöllä huuliharppua, joskus taas sähkökitaraa tai akustista kitaraa).

- Et joudu seuraamaan huumeiden piikittämistä ja vieroitusoireissa kitisemistä (eksäni harrasti/harrastaa mm. piriä (amfetamiinia) ja Subutexia. Toki piikitti myös Diapamit ja Tenoxitkin, kerran oli hyvin lähellä että ainakin sormia amputoidaan kun meni kädestä suonet tukkoon kun piikitti Tenoxia. Käsi oli punainen ja siinä oli violetteja pisteitä. Kun pääsi sairaalasta kotiin, niin heti hänen narkomaaniystävänsä suositteli ottamaan piriä koska se kuulemma ohentaa verta! Ja totta kai ystävää kuunnellaan ja heti piikittämään piriä).

- Saat olla rennosti etkä joudu koko ajan miettimään, että milloinkahan se toinen taas räjähtää jostain (eksäni sai usein raivokohtauksia, jolloin nakkeli tavaroita ympäriinsä. Kerran jopa palavan tupakan heitti lattialle ja vittuili kun nostin sen pois sieltä).

Tässä jotain mainitakseni, saa olla todella erityislaatuinen nainen että enää muutan yhteen sellaisen kanssa. Viihdyn erittäin hyvin itsekseni, tuo eksäni jätti minulle kolme kissaansa joihin olen tykästynyt kovasti. M34

Kerran kun olet oikein kunnon ihmisperseen kanssa joutunut kotisi jakamaan, alkaa yksinolo näyttäytyä maailman parhampana asiana.

Vierailija
29/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun voi päättää itse omista vieraistaan, tosin yllätys muutamille jotka ihmettelivät silmät pyöreinä.   Ennenkin käytiin..

Vierailija
30/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki listatut jo, mikä yksin asumisessa voisi olla HUONO puoli olisi ehkä helpompi kysymys? Ainoa on varmaan olisi se, jos pelottaa niin ei ole ns. turvaa.

Mä en tykkää nukkua yksin,tuntuu mukavalta tuntea toisen ihmisen läheisyys.Muita huonoja puolia en kyllä keksi.

Tässä on yksi hyvä puoli sitten taas minusta. Saa nukkua yksin, eikä kukaan ole iholla. Ahdasta ja kuumaa. Ja saa nukkua ihan omaan rytmiinsä.

Siis onhan se toisaalta mukavaa kun on enemmän tilaa,mutta jotenkin saan turvaa siitä,että on mies vieressä,suojelemassa murtovarkailta sun muilta.Tyhmää,tiedän,en vain mahda sille mitään.

Vierailija
31/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan yksin asumista. Voin tehdä mitä huvittaa milloin huvittaa ilman että tarvitsee huolehtia muiden taloudessa asuvien asioista. Voin lomalla valvoa koko yön tehden mitä huvittaa ja nukkua seuraavan päivän jos haluan, voin ostaa ruokaa ja juomaa vain itselleni ja syödä miten haluan ilman että tarvitsee miettiä muiden ruokailurytmejä, ei tarvitse jonottaa vessaan tai suihkuun. Monia ihania asioita joita en hevillä vaihda.

Vierailija
32/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kuunnella kenenkään pälätystä, tyhmien kyselyä, ähkinää, tuhinaa, pierinää ja örinää.

Ei tarvitse jakaa sänkyään kenenkään kanssa, ei tarvitse huomioida yöllä ketään toista nukkujaa, herääkö toinen jos käännän viidennen kerran kylkeä, pitääkö hipsiä ja olla varuillaan?

Jos on yöllä alkanut vaikka menkat, niin voi lompsia kylppäriin häpeilemättä.

Voi pierrä silloin kun haluaa ja olla rennosti.

Voi syödä silloin kun haluaa ja sitä mitä itse haluaa.

Saa aamulla herätä omaan tahtiin, eikä ole mitään painetta nousta sängystä ylös kun toinen reippaampana ja parempana aamuvirkkuihmisenä on jo imuroimassa ja kolisetelemassa.

Saa mennä nukkumaan niin myöhään kun haluaa, ja katsoa telkkaria, pitää valoja päällä.

Saa siivota vain omat sotkunsa ja pitää yllä juuri niin hyvää hygienatasoa kuin tahtoo.

Ei tarvitse miellyttää ketään eikä ottaa huomioon toisen mielipidettä epätyydyttävistä kompromisseista puhumattakaan.

Saa sisustaa kuten haluaa.

Voi tissutella alkoholia häpeilemättä

Voi katsoa telkkarista mitä haluaa

Voi selata netistä av-palstaa häpeilemättä

Ei tarvitse näyttää freessiltä tai edes ihmiseltä.

Voi hengittää ja olla

Kukaan ei koske tavaroihisi ilman lupaa tai syö/juo sinun omia juttujasi jääkaapistasi.

Kukaan ei levittele romujaan kämppääsi tai jätä jääkaappiin homehtumaan mitään.

Saat ekana lukea lehden joka tulee luukusta.

Allekirjoitan joka ikisen kohdan! Just ja juuri näin! Plus että saa päästellä inhoja suolistorutinoita ja loiskimisääniä vessan täyteen, eikä ovea ole pakko pitää kiinni sontiessaan. Yön unettomina tunteina voi syödä, juoda, katsella teeveetä tai vaikka harjoitella tanssinaskelia ympäri kämppää, jos siltä tuntuu. Eikä kukaan käy syömässä omia herkuvarastoja tyhjiksi: kun makeannälkä iskee, suklaakonvehdit on edelleen siellä kaapissa odottamassa.

Ohiksena vielä pakko kilauttaa erityisbonukset sulle, kun osasit taivuttaa oikein verbin "pierrä". Ai että mun kielioppipilkunnussijasielu kehrää!

Vierailija
33/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tässä ole muuta hyvää kuin oma rauha, mutta kun sitäkin on liikaa ja pelkästään vaan sitä omaa rauhaa niin ei sekään kovin kivaa ole.

Vierailija
34/34 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kuunnella kenenkään pälätystä, tyhmien kyselyä, ähkinää, tuhinaa, pierinää ja örinää.

Ei tarvitse jakaa sänkyään kenenkään kanssa, ei tarvitse huomioida yöllä ketään toista nukkujaa, herääkö toinen jos käännän viidennen kerran kylkeä, pitääkö hipsiä ja olla varuillaan?

Jos on yöllä alkanut vaikka menkat, niin voi lompsia kylppäriin häpeilemättä.

Voi pierrä silloin kun haluaa ja olla rennosti.

Voi syödä silloin kun haluaa ja sitä mitä itse haluaa.

Saa aamulla herätä omaan tahtiin, eikä ole mitään painetta nousta sängystä ylös kun toinen reippaampana ja parempana aamuvirkkuihmisenä on jo imuroimassa ja kolisetelemassa.

Saa mennä nukkumaan niin myöhään kun haluaa, ja katsoa telkkaria, pitää valoja päällä.

Saa siivota vain omat sotkunsa ja pitää yllä juuri niin hyvää hygienatasoa kuin tahtoo.

Ei tarvitse miellyttää ketään eikä ottaa huomioon toisen mielipidettä epätyydyttävistä kompromisseista puhumattakaan.

Saa sisustaa kuten haluaa.

Voi tissutella alkoholia häpeilemättä

Voi katsoa telkkarista mitä haluaa

Voi selata netistä av-palstaa häpeilemättä

Ei tarvitse näyttää freessiltä tai edes ihmiseltä.

Voi hengittää ja olla

Kukaan ei koske tavaroihisi ilman lupaa tai syö/juo sinun omia juttujasi jääkaapistasi.

Kukaan ei levittele romujaan kämppääsi tai jätä jääkaappiin homehtumaan mitään.

Saat ekana lukea lehden joka tulee luukusta.

Allekirjoitan joka ikisen kohdan! Just ja juuri näin! Plus että saa päästellä inhoja suolistorutinoita ja loiskimisääniä vessan täyteen, eikä ovea ole pakko pitää kiinni sontiessaan. Yön unettomina tunteina voi syödä, juoda, katsella teeveetä tai vaikka harjoitella tanssinaskelia ympäri kämppää, jos siltä tuntuu. Eikä kukaan käy syömässä omia herkuvarastoja tyhjiksi: kun makeannälkä iskee, suklaakonvehdit on edelleen siellä kaapissa odottamassa.

Ohiksena vielä pakko kilauttaa erityisbonukset sulle, kun osasit taivuttaa oikein verbin "pierrä". Ai että mun kielioppipilkunnussijasielu kehrää!

Piereskely ei ole täysipainoista pieremistä, vaan pieraisun teeskentelemistä, useasti.