Yllättävän vähän sossuihin kohdistuvaa väkivaltaa
Tai sitten kaikkea ei ole kerrottu julkisuuteen.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ei kerrota julkisuuteen. Rikosilmoituksia työntekijät ei esimiehen mukaan saa tehdä, koska se rikkoo vaitiolovelvollisuutta (näin meillä).
T: Sossussa työskentelevä.
Esimies on väärässä. Kantelu asiasta, ilmoitus liittoon ja esimies vaihtoon.
Kyllä minä olen nähnyt melko rivakasti autoon siirtyviä sossuja joskus. Ja eikö heillä ole poliisit turvaamassa, jos sellainen paikka on luvassa, jonne ei ole kovin toivottu kävijä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen nähnyt melko rivakasti autoon siirtyviä sossuja joskus. Ja eikö heillä ole poliisit turvaamassa, jos sellainen paikka on luvassa, jonne ei ole kovin toivottu kävijä.
Riippuu. On totta, että esimerkiksi huostaanottoa ei mennä tekemään ilman poliisien turvaa jos tiedetään että perhe vastustaa sitä voimakkaasti. Toisaalta on asiakkaita, jotka ovat ihan sekaisin päästään ja joilla on aina jotain pientä riitaa ties kenen kanssa, silloin ongelmat voivat nopeasti kärjistyä ilman että mikään yksittäinen iso uhka on ollut kyseessä.
Kaikkea ei kerrota julkisuuteen. Rikosilmoituksia työntekijät ei esimiehen mukaan saa tehdä, koska se rikkoo vaitiolovelvollisuutta (näin meillä).
T: Sossussa työskentelevä.