Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä jos ei kestä eroa

Vierailija
24.08.2016 |

Mun on niin paha olla. Tuntuu et koko viimenen 25v huijattu. Otettiin uus nainen ja ollaan sen kanssa nyt lomalla. Vajaa kukausi tapahtuneesta. Oon aivan rikkirevitty ja tuntuu et koko elämä oli huijausta. Jätettiin vastaamaan näistä nuorista yksin vaikka tietty isä niiden elämässä haluaa olla. Mut en kestä sitä kun se nainen tulee mun lasten elämään. Ei ole vielä niitä nähnyt. Mun mies kuitenkin ainakin vuoden on huijannut mo sen naisen kanssa. Samaan aikaan kun oon rakastellutr miesträni ja luullut et hänelläkiun tunteita myo kohtaan. Mä en kestä sitä että mun mies ja se nainen viettää mun ihanien lapsien kanssa aikaa pikku perheenä. ja mä itken yksinäisyyttä kotona ja tätä hirveetä petosta.
Siis mies ei ole vielä ehdottanut et lapset tapais sen naisen ja varmaan ajattelee et mä tästä asetun kun oon aina niin kiltti toisia ajatteleva ihminen. Lapset 18 16 ja 13v. Mut miten mä kestän ens kesän mökkilomat ym muyt missä mut on korvattu toiselkla naisella.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt jo jonnekin terapiaan, äläkä tee tänne joka päivä uutta aloitusta tästä samasta aiheesta. Neuvoja olet kyllä saanut jo riittävästi.

Vierailija
2/5 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet kestämään eron paremmin kuin tuota paskaa. Tulet menemään hajalle, ihan tuhannen pillun päreiksi, mutta terveessä ympäristössä kykenet ajan kanssa rakentamaan itsesi uudestaan. Tuossa ympäristössä tulet vain olemaan rikki eikä sinulla ole mahdollisuutta elpyä. Ihan hirveän paljon voimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokkopa ne kaikki vuodet on menny huonosti.

Mutta se on varmaa että jotain mennyt teillä jo pitkään väärin jos toi tulee sulle yllätyksenä että mies ei enää suhteessa olekaan onnellinen, ehkä sitä on pitänyt parisuhdetta itsestäänselvyytenä ettekä voi syyttelemättä puhua.

Ei sinua korvaa jos ottaa toisen naisen, sun kanssa arjessa ei ollut enää jatkoa. Kurja jos ette syitä pysty puhumaan. Älä ota itseesi, mies vaan tahtoi muuta. Sulla on oma elämä, ei sun miehen elämää.

Lapset on osa sun miehen elämää, tottakai siihen kuuluu lapsetkin. Totahan se ero kaikilla on.

Vierailija
4/5 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa vatvomasta ja rypemästä itsesäälissä.

Elämä on valintoja. Selviät mistä vaan jos niin päätät ja haluat.

Olet aikuinen ihminen ja äitinä vastuussa itsesi lisäksi myös lapsistasi niin et voi vain käpertyä sikiöasentoon ja kuolla pois yhden miehen takia.

Vierailija
5/5 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko sinä jotain kiksejä tuosta eron/miehen ja uuden naisen jatkuvasta vinkumisesta?

Sano sille ukolle että haista vittu ja jatka elämää! Näytä itsellesi ja muille että sinähän pärjäät ja elämä ei ole yhdestä ukosta kiinni.

Päästä irti!