Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvan kakka, imetys ja kuukautiset

Vierailija
24.08.2016 |

Onko kukaan huomannut vaikuttaako kuukautiset, ja siis äidin hormonit, täysimetetyn vauvan kakkaan? Ihmettelen 3-kuisen vauvan todella tumman vihreäksi, melkein mustaksi muuttunutta kakkaa. Ainoa muutos itsessä on vain kuukautisten alkaminen, ruokavalio pysynyt samana. Vai pitäisikö huolestua vauvan voinnista, ei tosin oloaan valita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas sä tyhmä 😂😂😂😂😂

Vierailija
2/4 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpas sä tyhmä 😂😂😂😂😂

Et itse ole kyllä ainakaan fiksumpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsi taisi saada pms-oireita ennen menkkojen tuloa ja sai rintaraivarit. Kakkaan ei vaikuttanut, mutta vauva olikin ensimmäisten menkkojen tullessa jo 10kk ikäinen, mikäli sillä iällä nyt mitään väliä asian suhteen on. Kyllähän aikuiset naisetkin oireilee hormoneistaan erilailla, miksei siis vauvatkin.

Muistelisin, ettei vihreä tai ainakaan limainen kakka ole normaalia ja jos kakka on mustaa, on se saattanut verestä värjääntyä. Itse jostain kummallisesta kakasta neuvolasta kysyin ja lääkäri sanoi että kaikenlainen vauvan kakka on ihan normaalia ja se väri ja koostumus vaihtelee pelkällä rintamaidollakin.

Huolehtisin asiasta vasta, jos vauva valittaisi oloaan. Toki aina voi neuvolaan soittaa, jos itsellä on epävarma olo :).

Vierailija
4/4 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vauvat lopetti tissittelyn kun menkkani alkoi. Kai se jotenkin makuun vaikuttaa. Vihreä kakka saattaa johtua runsaasta raudan määrästä maidossa.