Mekko häihin!
Apua, viikonloppuna serkkuni häät... Voinko laittaa häihin tämän mekon? http://www.bubbleroom.fi/fi/vaatteet/naiset/vero-moda/maksimekot/super-… mietin tuota väriä, kun on myös valkoista. Toki kukat on isoja ja violetteja..
Kommentit (24)
Tuo ei ole trikoota. Vaan viskoosia.
mekkohäihin kirjoitti:
Tuo ei ole trikoota. Vaan viskoosia.
Ihan sama. Silti se näyttää rantahameelta.
Mä sanoisin kyllä et ehkä joku muu. Nätti toi on mut väri kuitenkin arveluttaa
mikä sua tässä arveluttaa, just tuo väri?
Kirkossa olkapäät tulee peittää, joten hankkisin kukkien värisen boleron, ei missään tapauksessa valkoista. Kengät ja laukku myös joko violetit tai mustat.
Tuo näyttää just kesälomamekolta. Eikö mitään enemmän tähän vuodenaikaan sopivaa löytyisi, siis jos häät on Suomessa?
Joo, mustat kengät+mustat laukku+hopeiset korut on tulossa. ja musta bolero.
Musta ei liian valkonen. Tyyliltään kyllä enemmän rantamekko kuin juhlamekko, siitä syystä ite en häihin laittais.
Kuosin kannalta voisi laittaa, mutta muuten on hellemekko eikä juhlavaate
En laittaisi, näyttää ranta- / hellevaatteelta. Ei ole juhlava ja häihin sopiva.
Liian valkoinen. Parempi esim. tämä http://www.bubbleroom.fi/fi/vaatteet/naiset/chiara-forthi/midimekot/mel…
Puvun asiallisuus riippuu mielestäni myös ap:n iästä. Alle kaksikymppiselle sopii hyvinkin ap:n kuvailemilla asusteilla, varsinkin jos ap on hoikka eikä erityisen lyhyt. Tukevammalle tai vanhemmalle ei ole asiallinen.
Olen 25 v ja hoikka. Minusta mekko näyttää asusteiden kanssa juhlavalta päällä, ei miltään rantamekolta.
mitäpäälle kirjoitti:
Olen 25 v ja hoikka. Minusta mekko näyttää asusteiden kanssa juhlavalta päällä, ei miltään rantamekolta.
Näköjään ihmisillä on kovin erilaisia käsityksiä juhlavasta. Toi on mun silmiin rantamekko.
Miksi sä sitten kysyt meidän mielipiteitä jos oot jo asian päättänyt/päättänyt olla välittämättä muiden mielipiteistä? 😃
Yhdyn edellisiin vastaajiin. Näyttää rantamekolta. 👗
Näyttää ihan kivalta, oikeiden asusteiden kanssa varmasti sievä:)
Mun mielestä ei näytä rantamekolta. Bolero, korkkarit, hiukset kauniisti (laita kiinni, jos on pitkät, nuttura tms), meikki, korut. On varmasti juhlava!
T. Ikäloppu 36v mamma
Kiitos ikäloppumamma :D Joku sentään samoilla linjoilla mun kanssa ;)
Sopii paremmin etelänlomalle allasbaariin. Ei mitään trikooretkuja hääjuhlaan.