Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten alan vaalentamaan punaruskeaa tukkaani ? (menossa kauppaan)

Vierailija
24.08.2016 |

Vinkkejä? En siis halua blondia, mutta vaaleanman tukan kyllä. Tällä hetkellä mulla on punertavan ruskea, semmoinen keskitumma tukka :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värinpoisto + sitten päälle haluttu väri. Värinpoiston jälkeen tukkasi on luultavasti keltainen tai oranssi, joten pakko siihen on laittaa uusi väri päälle.

Vierailija
2/16 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värinpoisto + sitten päälle haluttu väri. Värinpoiston jälkeen tukkasi on luultavasti keltainen tai oranssi, joten pakko siihen on laittaa uusi väri päälle.

Eli ei voi laittaa suoraan vaaleaa päälle?

Miten pian värinpoiston jälkeen uskaltaa värjätä? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hyvä ihminen kampaajalle, ettet pilaa hiuksiasi.

Vierailija
4/16 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään! Kampaajalle mars.

Vierailija
5/16 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan heti perään. Usein niissä väripakkauksissa on ohjeetkin, että esim. jos tukkasi on nyt keskiruskea, niin saadaksesi tämän sävyn laita 1 paketti värinpoistoa + sen jälkeen paketin väri.

Itse olen monta kertaa tehnyt värinpoistoja  + värin kestovärillä päälle, eikä mitään ongelmia tai outoja värejä ole koskaan tullut. Jos ihan blondin haluaa, niin kellertävää on vaikea taittaa pois, mutta sinähän et ihan blondia halua joten tämä tuskin on ongelma. 

Kerran pistin itse mustasta 7-asteiseksi keskivaaleaksi niin, että laitoin 2 superBlondea pitkällä vaikutusajalla peräkkäin, päälle sitten Excellence  7-sävyiinen kestoväri. Siitä tuli juuri sellainen hiirenharmaa kuin pitikin, hyvin lähellä omaa luonnonväriäni. Jos olisi ollut pitkä tukka niin toki olisi latvat kärsineet, mutta polkkamitassa ei huomannut kunnossakaan oikein mitään.

Vierailija
6/16 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten alan vaalentamaan punaruskeaa tukkaani ? (menossa kauppaan)

Menemällä kampaajalle.

Vierailija
7/16 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan heti perään. Usein niissä väripakkauksissa on ohjeetkin, että esim. jos tukkasi on nyt keskiruskea, niin saadaksesi tämän sävyn laita 1 paketti värinpoistoa + sen jälkeen paketin väri.

Itse olen monta kertaa tehnyt värinpoistoja  + värin kestovärillä päälle, eikä mitään ongelmia tai outoja värejä ole koskaan tullut. Jos ihan blondin haluaa, niin kellertävää on vaikea taittaa pois, mutta sinähän et ihan blondia halua joten tämä tuskin on ongelma. 

Kerran pistin itse mustasta 7-asteiseksi keskivaaleaksi niin, että laitoin 2 superBlondea pitkällä vaikutusajalla peräkkäin, päälle sitten Excellence  7-sävyiinen kestoväri. Siitä tuli juuri sellainen hiirenharmaa kuin pitikin, hyvin lähellä omaa luonnonväriäni. Jos olisi ollut pitkä tukka niin toki olisi latvat kärsineet, mutta polkkamitassa ei huomannut kunnossakaan oikein mitään.

Ok, kiitos! :)

Vierailija
8/16 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ei vaaleammalla värillä voi vaalentaa värjättyjä hiuksia. Vaihtoehdot on joko antaa värjäyksen haalistua ja kasvaa ulos, tai sitten tehdä "värinpoisto" eli vaalennus.

Vierailija
9/16 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä sopivan vahvuista vaalennusta, jos et ihan vaaleaa halua niin ei tarvii värinpoistoa laittaa, se on tosi tujua kamaa. Onko sulla nyt värjätyt hiukset vai oma väri? Jos on värjätty niin laita vaalennusaine ensin latvoihin niin että vaikuttaa niissä pidemmän aikaa. Näin tulee tasaisempi lopputulos. 

Kannattaa laittaa neitsytkookosöljyä n. puoleksi vuorokaudeksi päähän muhimaan, ja levittää aine sen päälle. Eli älä pese öljyä pois. Näin hiukset ei kärsi niin paljon. 

Vierailija
10/16 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kampaajalle. Hiusten vaalentaminen on todella työlästä, itse vaalensin mustasta blondiin ja aikalailla vuosi meni siihen projektiin.

Ensin kampaajalla raidoitettiin vaalealla ja annoin sen jälkeen juurikasvun kasvaa (oma värini vaalea), kun raidoituksen ei näytä ihan niin pahalta. Sitten tasaisin väliajoin lisää vaalennusta, pahiten väripaakkuuntuneet latvat leikkasin surutta reippaalla kädellä.

Vierailija
11/16 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kampaajalle. Hiusten vaalentaminen on todella työlästä, itse vaalensin mustasta blondiin ja aikalailla vuosi meni siihen projektiin.

Ensin kampaajalla raidoitettiin vaalealla ja annoin sen jälkeen juurikasvun kasvaa (oma värini vaalea), kun raidoituksen ei näytä ihan niin pahalta. Sitten tasaisin väliajoin lisää vaalennusta, pahiten väripaakkuuntuneet latvat leikkasin surutta reippaalla kädellä.

No miksi siitä pitäisi tehdä "työlästä"? Miksi pitäisi raidottaa ja vaalentaa pikkuhiljaa kun tukka kärsii siitä joka tapauksessa ihan yhtä paljon?

Vierailija
12/16 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että menet kampaajalle ja jätät kaupan myrkyt hyllyyn. 

Vierailija
13/16 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalentaisin raidoittamalla. Lisää raitoja parin viikon päästä.

En lähtis koko päätä vaalentamaan.

Omat hiukset sellaset, että ne kestää mitä vaan menemättä hamppuiseksi, liukkaat kun ovat.

Vierailija
14/16 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! :)

Vierailija
15/16 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet siinä kauppareissun ohella käymään kampaajalle varaamassa ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä