Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

puolison huonosti käyttäytyvät lapset

En jaksa enää
24.08.2016 |

tuntuu, että enjaksa enää puolisoni lasten kanssa.Lapset tulevat meille jkt viikonloppu. Mieheni haluaa niin, mutta ei ota mitään vastuuta heistä. Joudun hoitamaan ja huoltamaan heitä yksin. Tilanne on kärjistynyt kohdallani siihen, että ahdistu heidän tulostaan. Lapset ovat huonokäytöksisiä, tappelevat, puhuvat epäkunnioitavasti. Vaativia ja kiittämättömiä. Olenkin päättänyt, että tarjoan vain ruuan ja huolenpidon. Huvireissut ja karkit yms. saavat jäädä toistaiseksi.Isänsä aikana heidän käytöksensä on aivan erilainsn. Olen yrittänyt puhua asiasta mieheni kanssa, tuloksetta. Joskus hän näkee lapset vain hakiessa ja viedessä. olemme olleet yhdessä neljä vuotta. Asumme mieheni talossa, minä siivoan ja laitan ruuat. Omat lapseni ovat jo aikuisia.Onko muilla kokemusta vastaavasta. Neuvoja ottaisin mielelläni vastaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla voisi olla jotain omia menoja aina tuolloin? Pääasianhan pitäisi olla, että lapset viettävät aikaa isänsä kanssa, ei sinun?

Vierailija
2/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos lakkaisi olemasta kotona?

Käy tapaamassa omia lapsia tai ystäviä ja tee heidän kanssaan jotain mukavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä järjestäisin itseni muualle suurimmaksi osaksi aikaa lasten ollessa siellä.

Parempi tietysti olisi, että miehesi huolehtisi lapsistaan ja sä olisit kaikessa mukana, mutta sun ei tarvitsisi hoitaa kaikkea kuria.

Vierailija
4/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et enää vain suostu! Johan se nyt on kumma, että mies ei vittu itse voi hoitaa kersojaan. Ja todellakin olen yleensä sen entisen ydinperheen puolella näissä asioissa, mutta tuo asetelma on väärin. Lasten KUULUISI saada olla nimenomaan isänsä kanssa.

Alan huolestua, että minä se mies oikein sua pitää. Ei kunnioita.

Vierailija
5/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asut miehen talossa? Eikö olisi fiksumpaa asua omassa asunnossa - ai niin, silloin joutuisi itse maksamaan kulunsa.

Vierailija
6/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä miehesi on, kun lapset ovat teillä? Mitä hän sanoi kun puhuit hänelle asiasta?

Vierailija
7/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ratkaisin tilanteen eroamalla. Pari vuotta jaksoin, mutta miehellä ei ollut mitään halua edes vähän yrittää kasvattaa/opettaa lapsiaan, joten mitäpä minä muuta voin...

Vierailija
8/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli just tuollainen mies. Lähdin yks viikonloppu enkä mennyt takaisin. Nyt ei käy enää lapsetkaan siellä. :D

Vierailija
9/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ja autotallissa korjaa ja huoltaa työkoneitaan. Yleensä samalla juo kaljaa ja on kavereita. Usein yömyöhään.

Vierailija
10/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvaapa miksi ne lapset käyttäytyy noin? Oiskohan sillä mitään osuuttaa siihen, että heidän isäänsä ei kiinnosta omat lapset pätkääkään. Mä en tajua miksi ihmeessä kukaan viitsii katsella tuollaista, itse olisin jo aikoja sitten pakannut kamani ja häipynyt. Tai jos siinä miehessä on jotain ihan käsittämättömän ihanaa eikä halua erota, mikä on kyllä vaikea uskoa, niin vähintäänkin poistuisin aina paikalta joka toinen viikonloppu.

Vierailija
11/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää kirjoitti:

Töissä ja autotallissa korjaa ja huoltaa työkoneitaan. Yleensä samalla juo kaljaa ja on kavereita. Usein yömyöhään.

Wau minkä aarteen oot löytänyt. Pidä tiukasti kiinni...

Vierailija
12/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun lapset tulevat, täytä jääkaappi ruoalla ja häivy omille asioille/ sukulaisille/ kaverille kylään ainakin koko lauantaiksi jos et koko viikonlopuksi pysty lähtemään. Jos ei ole kahta autoa tai julkista liikennettä niin taksit kulkee. Älä suostu moiseen, isäänsä lapset kaiketi tulevat tapaamaan eikä sinua ja mikäli olet paikalla niin ukko kaiketi luikkii tiehensä ja jättää lapset sun huomaan.

Vierailija
13/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lapset purkavat sinuun pettymystään siitä, että isä ei ole kiinnostunut. Tai voivathan he olla huonotapaisia. Omatkin lapseni tappelevat, vaikka meillä on ydinperhe. En kyllä suostuisi tuollaiseen, vaan keksisin itselleni menoja, kuten muutkin ovat ehdottaneet.

Vierailija
14/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kotona, kun lapsien on tarkoitus saapua teille ja kerrot tietty miehelle, ettei sitten vain jätä lapsia hakematta, kun olettaa sinun hakevan heidät ja sitten siitä voi ilmeisesti tulla jotakin ongelmia tulevaisuudessa.

Voit myös ihan vaan reilusti kertoa miehelle, että saa luvan olla lastensa kanssa, kun kerran heidät teille tahtoo, sinä et enää laita tikkua ristiin lasten eteen. Äläkä vain tee lapsia sen miehen kanssa!

Vierailija
15/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä siinä miehessä enää muutenkaan näet? Itsekäs juntti näyttäisi olevan. Mutta voisit tosiaan edes pari kertaa keksiä muuta tekemistä silloin viikonloppuna kuin kotipiikana oleminen. Kuuntelet varman myös innokkaasti ja komppaat, kun tämä rotjake haukkuu sitä eksäänsä milloin mistäkin? Et itsekään ole sen kummempaa arvostusta osaksesi häneltä saanut.

Vierailija
16/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi asut miehen talossa? Eikö olisi fiksumpaa asua omassa asunnossa - ai niin, silloin joutuisi itse maksamaan kulunsa.

Voi tätä pikku ressua lompakkoloista. Tätä juttua nyt on vaan melko mahdoton kääntää "nainen käyttää miestä hyväkseen"-keissiksi.

Vierailija
17/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tätä pikku ressua lompakkoloista. Tätä juttua nyt on vaan melko mahdoton kääntää "nainen käyttää miestä hyväkseen"-keissiksi.

Ja mistähän päättelitte, ettei hän osallistu asumiskustannuksiin ym.

Vierailija
18/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ylipäätään tuollaisen miehen kanssa? Yritä kuitenkin ensin puhua hänelle asiasta. Lapset ovat kuitenkin syyttömiä tilanteeseen ja purkavat pahaa oloaan sinuun. Se on tietysti epäreilua, mutta koeta olla aikuinen.

Vierailija
19/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tälläinen nettikiusaaja..taitaa olla katkera ex..

Vierailija
20/22 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet ylipäätään tuollaisen miehen kanssa? Yritä kuitenkin ensin puhua hänelle asiasta. Lapset ovat kuitenkin syyttömiä tilanteeseen ja purkavat pahaa oloaan sinuun. Se on tietysti epäreilua, mutta koeta olla aikuinen.

Kyllä lapset pitäisi saadaa kuriin.Ja osaavat olla ilkeitä tahallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi