Suhde työkaverin kanssa
Minulla on suhde isäni ikäiseen työkaveriin, joka sattuu olemaan varattu. Tänäänkin peuhasimme takahuoneessa ennen kotiinlähtöä.
Kommentit (16)
No huh. Jos olisi ollut eilen, olisi varmaan ollut mun mies. Tiedän kyllä suhteesta, en vain jaksa enää välittää sen säädöistä.
Vierailija kirjoitti:
Jossain Siwan takahuoneessa maitolaatikon päällä :D. Classy.
Eipäs ollutkaan siwassa eikä maitolaatikon päällä. Hän otti minut rajusti ovea vasten. Hänellä on lupa ottaa minut koska vain.
Vierailija kirjoitti:
No huh. Jos olisi ollut eilen, olisi varmaan ollut mun mies. Tiedän kyllä suhteesta, en vain jaksa enää
Oli kyllä eilenkin... mies on kuuma 50 v mies. Rakastaa naistansa mutta kotoa ei siksi tipu.
Juttelemme paljon hänen vaimostaan. Kaunis ja itsestään huolta pitävä mutta seksi ei maistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huh. Jos olisi ollut eilen, olisi varmaan ollut mun mies. Tiedän kyllä suhteesta, en vain jaksa enää
Oli kyllä eilenkin... mies on kuuma 50 v mies. Rakastaa naistansa mutta kotoa ei siksi tipu.
Ei tipu, koska rakastaa naistaan? Ok. Selitys sekin.
Vierailija kirjoitti:
Yök!
Ei vaan todellakin nam
Onko hän Alfa? Oletko antautunut hänelle hiljaa uikuttaen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tipu, koska rakastaa naistaan? Ok. Selitys sekin.
Hah hupsista. Siis ei seksiä tipu.
Vierailija kirjoitti:
Onko hän Alfa? Oletko antautunut hänelle hiljaa uikuttaen?
Hän on todellinen alfa... niin komea, pitkä, lihaksikas. Alistun hänelle koska vain ja teen mitä vain hän tahtoo
Vierailija kirjoitti:
Juttelemme paljon hänen vaimostaan. Kaunis ja itsestään huolta pitävä mutta seksi ei maistu.
Aivan jos sinä et anna miehellesi joku muu kyllä antaa
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen sinä olet?
18
Vierailija kirjoitti:
Kauan suhde on jatkunut?
About vuoden.
Jossain Siwan takahuoneessa maitolaatikon päällä :D. Classy.