Millä tavalla ja hinnalla Duplot myyntiin kirppikselle?
Olisi sekä peruspalikoita että mm eläintarhasarjaa ja mietin, että miten noita myyntiin laittaisin. Onko vinkkejä?
Itse olen joskus nähnyt myynnissä pieniin pusseihin pussitettuna peruspalikoita ja hintaa näillä muutama euro ja tuo voisi olla ihan näppärä tapa, mutta kuinka monta palikkaa suunilleen esim 5 euron pussiin kannattaa laittaa?
Kommentit (7)
Ovat kirppiksillä niin kalliita, että ostan aina kaupasta. Pieni pussi maksanut kirpparilla jopa 10 e. Jos haluat oikeasti niistä eroon, niin myy halvalla. esim 5 e isohko pussi.
Olen laittanut sellaisiin isoihin pakastepusseihin ja myynyt pussin 4 eurolla. Mitäköhän yhdessä pussissa sitten olisi ollut palikoita, yli kymmenen mutta alle kaksikymmentä? Erikseen olen myynyt ukkeleita ja niihin kiinteästi liittyviä osia (esim. vauvaukkeli ja rattaat) vähän kalliimpaan hintaan ja sitten tuolla samalla neljällä eurolla esim. legokasveja, "kuvatauluja" ynnä muita. Hyvin käyvät kaupaksi!
Duplot on kyllä kalliita kirppiksillä, että voihan niistä pyytää. Usein jäi ostamatta. Itse en ole halunnut legoja myydä, kun mökin vintillä on tilaa, jossa duplot ja mm. Brion junarata odottelevat toivottavasti seuraavaa sukupolvea.
Lapset jo ohi duploiän, mutta ajattelisin että sellainen iso, iso pakastepussi täyteen pakattuna voisi olla 5 € - silloin ostaisin.
Olenkohan arvioinut tuon pussiin mahtuvan määrän ihan päin helvettiä, nyt kun mietin niin 10-20 välille osuva määrä ei kyllä ole järin paljoa :D Hmm, harmi kun ei ole pusseja eikä duploja tässä hollilla...
Kolmonen
Peruspalikat ei uutena ole kovin kalliita. Isosta pussillisesta voi kirpparilla pyytää vitosen. Sitten taas jos on jotain erikoisempaa voi pyytää enemmän ja jos on koko (iso) setti tallella, voi pyytää vielä enemmän. Itse myin esim. sairaalan ja talon parilla kympillä ja heti menivät kaupaksi.
Nosto vielä jos joku haluaa konkreettisesti kertoa hinnoitteluaan... 15 pientä ja isoa peruspalikkaa sekä kukka tai pari pussiin, jonka hinnaksi 5 euroa - kallista vai sopivan hintaista?
Nosto