Haxxeroin nettisaalistajan koneen :DD
Lähetin sille kuvan "itsestäni" ja saastutin sen etukäteen Cerberuksella. Tyyppi sanoo käyttävänsä Linuxia ja arvasin oikein että siltä puuttuu virustorjunta. Cerberus siis meni läpi niin että hujahti ja nyt minulla sen root-salasana ja rajattomat käyttöoikeudet sen tietokoneeseen. Äskenkin rsyncasin koko hänen /var/log-hakemiston ja suurimman osan kotihakemistosta omalle koneelle ja täytyy tunnustaa että hy-vin mielenkiintoista luettavaa.
Onko kysyttävää?
Kommentit (25)
Millä ajattelit kiristää kaveria tän jälkeen? Pyydä nyt ainaki kaks kybää
Miksi se henkilö kiinnostaa niin paljon?
Viesti on jäljitetty ja counter hackki matkalla.
Olen 29-vuotias nainen mutta mies luulee että olen 14.
En ole ajatellut kiristää vaan ennemmin työnnän kapuloita rattaisiin kun hän yrittää saalistaa alaikäisiä.
Että mitä oli? Siis kenet? Miksi? Meni kyllä pointti ohi ja lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se henkilö kiinnostaa niin paljon?
Ei henkilö vaan hänen tekemiset. Erityisesti kiinnostaa estää hänen hyväksikäyttöyritykset.
Vierailija kirjoitti:
En ole ajatellut kiristää vaan ennemmin työnnän kapuloita rattaisiin kun hän yrittää saalistaa alaikäisiä.
Luovuta poliisille nuo tiedot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ajatellut kiristää vaan ennemmin työnnän kapuloita rattaisiin kun hän yrittää saalistaa alaikäisiä.Luovuta poliisille nuo tiedot.
Nettipoliisille vai? Mutta hyväksyykö ne nimettömiä ilmiantoja? Nimittäin itsekin syyllistyn rikokseen.
Sillä on bitcoin-qt koneella mutta se ei tiedä tai ymmärrä että transaktiot on jäljitettävissä ip-osoitteeseen. Mihin se tarvitsee bitcoinia en voi kun arvata. Ihan kiitettävä transaktiohistoria sillä ainakin näyttäisi olevan.
Taitaa ap seikkailla vain kulissiksi pystytetyssä hunajapurkissa tai hiekkalaatikossa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ap seikkailla vain kulissiksi pystytetyssä hunajapurkissa tai hiekkalaatikossa.
Noh noh. JPG-kuvan saastuttaminen Cerberuksella on aika peruskauraa. Oma vika jos ei käytä virustorjuntaa ja klikkailee tuntemattomia tiedostoja auki tuosta vaan. Parempi olisi avata ne käsin omilla ohjelmilla, tässä kuvien tapauksissa GIMPillä.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on bitcoin-qt koneella mutta se ei tiedä tai ymmärrä että transaktiot on jäljitettävissä ip-osoitteeseen. Mihin se tarvitsee bitcoinia en voi kun arvata. Ihan kiitettävä transaktiohistoria sillä ainakin näyttäisi olevan.
Anteeks mitä helvettiä selität? :) Bitcoin siirroilla ei ole mitään tekemistä IP-osotteiden kanssa. Noin yleisesti taas Bitcoin on jatkuvasti yleistyvä virtuaalivaluutta, jolla on helppo ja kätevä maksaa netissä ostoksia. Käytän itsekin usein.(enimmäkseen kyllä treidailen pienempi kolikoita ja teen rahaaaaaa)
HÄNEN HAKEMISTONSA! Opettele kirjoittamaan. Ei kysyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on bitcoin?
Nettivaluutta mitä käytetään lähinnä huumeiden ja lapon maksamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks mitä helvettiä selität? :) Bitcoin siirroilla ei ole mitään tekemistä IP-osotteiden kanssa. Noin yleisesti taas Bitcoin on jatkuvasti yleistyvä virtuaalivaluutta, jolla on helppo ja kätevä maksaa netissä ostoksia. Käytän itsekin usein.(enimmäkseen kyllä treidailen pienempi kolikoita ja teen rahaaaaaa)
Itseasiassa bitcoin-siirrot PYSTYY yhdistämään ip-osoitteeseen.
http://www.slideshare.net/dakami/black-ops-of-tcpip-2011-black-hat-usa-…
Noin yleisesti ihan asiallinen keksintö mutta bitcoin tuskin tulee kilpailemaan paypalin ja luottokorttien kanssa.
Olisit uskottavampi, ellet puhuisi "haxxeroinnista".
Vierailija kirjoitti:
Olisit uskottavampi, ellet puhuisi "haxxeroinnista".
Olen niin innostunut tästä. Ensimmäistä kertaa testasin ja heti onnistuin :D
Oletko mies vai nainen?