Kertokaas, tietääkö joku, miksi McDonaldsin kanahampurilainen...
...tuodaan vasta myöhemmin pöytään, eikä annetta sitä jo tiskillä tarjottimelle?
Kommentit (13)
Siksi kun se tehdään aina erikseen. Huonosti myyvä tuote tehdä etukäteen.
Elävä kana haetaan takapihalta vasta tilauksen jälkeen. Tuoretta sen olla pitää
Niitä tilataan niin harvoin, etteivät pidä valmiina tiskissä kuten esim. Bigmac purilaisia.
Niitä ei tilata niin paljon, että olisi valmiina koko ajan (kuten mm. Juustphampurilaisia ja Big Maceja on)
T. Entinen mäkkärin työntekijä
Ja hesessä on useammin kaikkea valmiina koska pitävät niitä paljon kauemmin myynnissä ennenkuin heittävät roskiin.
Siksi että niitä ei ole valmiina ja jos onkin, niin ne valmiit ovat jo menossa jollekulle toiselle joka on tilannut ennen sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ja hesessä on useammin kaikkea valmiina koska pitävät niitä paljon kauemmin myynnissä ennenkuin heittävät roskiin.
Paskat, meidän Hesessä ei ole edes kerroksia koskaan valmiina vaan tekevät kaiken sitä mukaa kun tilaukset tulevat. Ja ollaan kuulkaa varmaan tämän maailman toka vai kolmas Hesburger-ravintola!
Itse tilaan aina kanan. Eikö niitä muka tilata tarpeeksi? Ihmisillä huono maku.
Minä olen aina onnessani, kun sanotaan "hampurilainen tuodaan pöytään". Odotan mieluummin, kuin syön sitä seissyttä, löysää hampparia!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina onnessani, kun sanotaan "hampurilainen tuodaan pöytään". Odotan mieluummin, kuin syön sitä seissyttä, löysää hampparia!
Sehän on just parasta se sulanut cheddar :) Olen ollut joskus ammoisina aikoina Hesellä töissä vai työharjoitteluko se oli ja poistettavia sai syödä..
Vierailija kirjoitti:
Itse tilaan aina kanan. Eikö niitä muka tilata tarpeeksi? Ihmisillä huono maku.
Ap. Ihanaa, että meitä on muitakin, jotka tykkäävät kanahampparista, se on vaan niin hyvää minustakin, että useimmiten tilaan sen, mutta just toi ärsyttää, kun aina saa odotella sitä kanahamppariaan pöytään tuotavaksi, ja sitten jo mieheni on siihen mennessä ehtinyt omansa bicmäkkensä miltei syödä...:(
Esim. Siks et sitä ei oo valmiina?