Miten voisi selvittää helposti onko joku varattu..
Mietin yhtä entistä työkaveria. Ollaan FBkavereita, mutta en tiedä onko hän varattu vai ei... sen tiedän että on lapsi, mutta en tiedä onko vielä yhdessä lapsen äidin kanssa.
FBprofiilissa ei ole mitään viitteitä vaimoon/tyttöystävään tms, lapsen mainitsee harvoin. Ei kerro parisuhdestatustaan.
Haluaisin pyytää kahville tms mutta en haluaisi ehdotella varatulle miehelle...'
Yhteiset kaverit on sellaisia etten halua niiltä kysyä.
Kommentit (6)
Muistaakseni voi kysyä osoitteen puhelinoperaattorilta ja sitten kysyä,että onko kyseisessä osoitteessa muuta liittymiä.Voit myös kysyä ihan osoitepalvelusta,että asuuko lapsen äiti samassa osoitteessa.Voit myös hiipiä rappukäytävään ja katsoa,onko muita nimiä ovessa.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni voi kysyä osoitteen puhelinoperaattorilta ja sitten kysyä,että onko kyseisessä osoitteessa muuta liittymiä.Voit myös kysyä ihan osoitepalvelusta,että asuuko lapsen äiti samassa osoitteessa.Voit myös hiipiä rappukäytävään ja katsoa,onko muita nimiä ovessa.
Eli tehdä ns. full HD -hennat.
"Oon tässä miettinyt että seurusteletko sä tällä hetkellä"
- Joo, oon suhteessa.
"Aijaa, no kiva juttu mulla ei oo nyt juuri ketään kiikarissa.."
Vaihtoehtoisesti;
"Oon tässä miettinyt että seurusteletko sä tällä hetkellä?"
- En.
"No mentäiskö kahville joku päivä?"
Vaikuttaako ap liian vaikealta sun sosiaalisiin taitoihisi?
Ota selville 020202:sta osoite ja katso netin puhnrohaulla, asuuko siinä osoitteessa muita. Varmaan 020202 antaa myös tämän tiedon. Kai niillä kaikilla siellä on oma puhelin.
Ap vastaa
olen eron jälkeen ekaa kertaa edes miettimässä ketään, en ole käynyt treffeillä tms 22vuoteen..
joten joo, olen vähän rajoittunut.
Mietin asiaa...
Pitäiskö vaikka kysyä siltä.