Tärkeä tiedota kaikille naisille!
http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/seksologi-neuvoo-miehen-p…
Miehille pitää antaa suuseksiä joka päivä! Nyt tämä tieto on virallista.
Kommentit (16)
Miksi juuri kaikille, sillä itse olen aseksuaali erakkonainen? Miksi minun tai vaikka lesbonaisten täytyisi ottaa mieheltä suihin joka päivä? Kyllä vaikeaksi menee kun ajattelee myös esim. Yksinäisiä naisia. Vähän saisit rajata tuota ilmoitusluontaista asiaasi!
Mies on työmatkalla. Pitääkö mun nyt ottaa naapurin Jormalta suihin??
Vierailija kirjoitti:
Mies on työmatkalla. Pitääkö mun nyt ottaa naapurin Jormalta suihin??
Älä tee sitä :D
Tervetuloa suusyöpä ja länsimaalaisen sperman sisältämät karsinogeenit suoraan mahaan.
Tämä voisi olla jotain halauspäivän pohjalta ideoitavaa toimintaa jos ei ole sopivaa kumppania.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4373791/ketju/halauspaiva_mita_mielta
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa suusyöpä ja länsimaalaisen sperman sisältämät karsinogeenit suoraan mahaan.
pillunnuolennasta sen suusyövän saa.
Annan sitä Hollywood-tähdille mielikuvissani ;) Ryan Gosling, Edward Norton ja Joaquin Phoenix ovat tänään vuorossa. Onnekkaat miehet ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pillunnuolennasta sen suusyövän saa.
meinaatko, että ne viirukset mitkä aiheuttaa syöpää, ei pysty siirtymään peenikseen pimpsukasta
Istun tässä miesystäväni vieressä ja luin sille tuon aloituksen. Nauraa vieläkin.:D
Seksiä on melkein päivittäin, mutta aika harvoin haluaa suuseksiä. Että meillä riittää kyllä suukottelu, hyväily ja kehut siihen, että toinen on tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Istun tässä miesystäväni vieressä ja luin sille tuon aloituksen. Nauraa vieläkin.:D
Seksiä on melkein päivittäin, mutta aika harvoin haluaa suuseksiä. Että meillä riittää kyllä suukottelu, hyväily ja kehut siihen, että toinen on tyytyväinen.
Ei se mitään. Voit tulla mielellään ottaan multa poskeen.
Ei, vaan seksologin mielestä naisen pitää pitää miehen sukuelintä suussaan pari minuuttia joka päivä, mutta se ei saa johtaa suihinottoon. Kuulostaapa houkuttelevalta, ehdotan miehelleni tätä heti.
Täkrea tedote kakille nasile!
Meehele pittaa anta aina ja kokoajan paljjon seskiä!
T: kaiki maaliman meehet
Tämän(kin) nollatutkimuksen on varmasti tehnyt joku puutteessa oleva mies.
Tässä lohtua lassukoille joilla ei ole vielä naista. Ei tosta enää ole pitkä matka korvikkeeseen.
Ei mulla ole miestä.