Homoseksuaali mies piipahtaa hetken palstalla, kysykää jos on kysyttävää.
Kommentit (45)
Saada munaa peppuun vai antaminen?
Vinkkejä suihinottoon? Ehkäpä sinunlaisesi osaisi vähän auttaa meitä naisia ;)
Suihinotossa on tärkeää ainakin itselle ottaa koko elin huomioon. Terska on herkkä osa ja samoin sen alapuoli. Jos samalla kun ottaa suihin, hyväilee toisella kädellä kasseja ja niiden takana olevaa herkkää pistettä, miehestä tuntuu todella hyvälle.
Palstalla pyörin, koska yksi parhaista ystävistäni on tämän palstan vakiokävijöitä ja olen nyt hänen luonaan käymässä.
mutta meitä on pitkään askarruttanut, onko homoseksissä toinen aina antavana ja toinen ottavana osapuolena, vai vaihdetaanko osia? Saako se, jota pistetään :) siitä jotain irti?
Miesten rakastelu keskenään herättää puistatusta ja paheksuntaa. Mistä luulet tämän johtuvan?
Minulla on silmää naiskauneudelle ja monet parhaista ystävistäni ovat naisia. En vain tunne heitä kohtaan mitään seksuaalista mielenkiintoa. Ainoastaan ystävyyttä.
Sitten on myös heitä, jotka tekevät molempia. Itse tykkään nimenomaan olla saavana osapuolena, siitä saa parhaat kicksit.
Että elämme tällä hetkellä vielä suhteellisen miesvaltaisessa yhteiskunnassa. Miehet ovat siten määritelleet moraali- ja normisäännöt. Itse katselen tietty pelkästään miesten välisestä seksistä kertovia videoita.
Asun sen verran isossa kaupungissa, että ahdasmielisyys ei pahemmin häiritse. Lisäksi uskallan olla rohkeasti se mikä olen, ei minua enää hirveästi ennakkoluulot häiritse.
Hän kertoi hyvin avoimesti siitä kurjuudesta jonka kohtasi yhteiskunassamme. Hän kuvasi eläämänsä neliössä elämiseksi. Muutto pois maasta oli ainoa ratkaisu vaikka hän Suomea rakastaakin.
Ahdistaako sinua erilaisuutesi ja oletko kokenut itsesi syrjityksi ihmisten seurassa?
Silloin kun tulin kaapista, osa kavereista jäi saman tien, mutta onneksi toiset jäivät. Siinä itseasiassa huomasi, ketkä ovat oikeasti ystävyyden arvoisia.
Mutta suurimmaksi osaksi pyörin omissa porukoissani, joissa homous on arkipäivää.
Eli jos oikein homokammoinen/ennakkoluuloinen kysyy tai esittää jonkun sterotyyppi väittämän, korjaatko käsitystä vai voittaako kiusaus lisätä tyhmän tietämättömyyttä?
Kun sua pannaan pyllyyn, niin vedätkö käteen samalla? Onko sulla vakituinen miesystävä vai oletko sinkku?
ovat ylikorosttuja kun näitä suomalaisia naisia katselee.
Oletko sinä notkea vartaloinen ja mietitkö miten liikut? Vai meneekö kävely lompsimiseksi kuten meillä naisilla yleensä?
Ja mitä teen.. no hmm... kyllä seksielämää on meilläkin ;)