Montako punnerrusta ja leuanvetoa pystyt tekemään?
Itse punnerran kerralla 10 kertaa ja ainoastaan 2-3 leuanvetoa. En ole treenannut aikoihin ja tarkoitus olisikin aloittaa kehonpainoharjoittelu (uudelleen).
Kommentit (32)
0 ja 0. Mulla ei vaan riitä käsissä voima. En pysty edes roikkumaan leuanvetotangossa kuin korkeintaan 10sekuntia. :(
En ole koskaan kokeillut maksimeja. Joskus teen punnerruksia lämmittelyn ohessa ennen treeniä, mutta punnerrus on liikkeenä niin kevyt, että ei se tunnu oikein miltään. Menee aerobisesta liikkeestä. Leukoja teen myötäotteella lisäpainojen kanssa sarjoja.
Mukkis kirjoitti:
22 tiukkaa leukaa, kippaamalla tai perhosina 35.
Punnerruksia minuutissa (rintakehä koskettaa maata ala-asennossa, jalat suorana) 62 toistoa.
Nainen, 35 vuotta.
Ja kumpikaan ei pidä paikkaansa. Ihme kun et huudellu paleota mihinkään väliin.
En viiti edes koklaa vaikka nyt kesällä olen vihdoin saanut liikunnasta mukavan rutiinin.
Toinen hartiani on kroonisesti kipeä ja varsin huonossa kunnossa, esim. punnertaessa se sattuu ja kivun/varoivaisuusen takia käytän ihan vääriä lihaksiakin kaiken lisäksi, eli asento todennäköisesti päin peetä.
Ehkä yksi punnerrus miesten tyylillä, polvet maassa kymmenkunta. Eikä yhtää leuanvetoa. Inhoan painoharjoittelua, harrastan vain juoksemista.
Tällä hetkellä etunojapunnerruksia 15-20, leuanvetoja 2 tai 3.. Nyt en oo tehny juuri mitään treeniä 1,5 vuoteen kun ehkä 5 krt yhteensä, mutta syyskuussa aloitan kun on 'oma pt' taas pakottamassa treenaamaan :D
N21
Punnerruksia 15 kpl ja yksi leuanveto saattaisi onnistua :D
Normaali punnerruksia 10, naistenpunneruksia 40 jos oikein pinnistän.
Leuanvetoja 0.
Aika turha kysyä tällaista koska ihmiset tekevät molemmat liikkeet hyvin eri tekniikoin.
Mukkis kirjoitti:
22 tiukkaa leukaa, kippaamalla tai perhosina 35.
Punnerruksia minuutissa (rintakehä koskettaa maata ala-asennossa, jalat suorana) 62 toistoa.
Nainen, 35 vuotta.
Howyoudoin.gif
Viitisentoista punnerrusta, leuanvetoja korkeintaan 1-2
N44