Olen niin tyytyväinen seksielämääni nykyään!
Aloin vuoden vaihteessa seurustella ja nyt on pakko hehkuttaa. Seksi on mielettömän hyvää ja sitä on paljon. Mies on todella taitava ja ottaa minut hyvin huomioon. Huolehtii aina ensin siitä, että myös minä tulen. Ahh 😍
Edellisissä suhteissa seksi on ollut todella laimeaa ja vähentynyt radikaalisti ajan kuluessa. Nykyään seksiä on aina kun haluan. Ihanaa!
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Arki tulee teillekin, joten nauti nyt.
Kiitos kannustuksesta 😂😂😂
Yleensä tupakoivat miehet pitävät suuseksistä, koska eivät maista ja haista pi**unesteitä. Kostautuu sitten myöhemmin seisokin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tupakoivat miehet pitävät suuseksistä, koska eivät maista ja haista pi**unesteitä. Kostautuu sitten myöhemmin seisokin suhteen.
Meistä ei kumpikaan tupakoi 😊
Ap
Miksi joku alapeukuttaa sitä, että joku ei tupakoi? :O
En tiedä olenko outo mutta minusta se on turn off miehessä jos hänellä on pakkomielle naisen orgasmista. Seksi on hyvää jos se on kokonaisuutena hyvää. Ja silloin kyllä pystyn itse pitämään huolta siitä että laukean.
Jos ap. saisi säännöllisesti seksiä, se ei olisi palstalla tekemässä typeriä provoavauksia.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko outo mutta minusta se on turn off miehessä jos hänellä on pakkomielle naisen orgasmista. Seksi on hyvää jos se on kokonaisuutena hyvää. Ja silloin kyllä pystyn itse pitämään huolta siitä että laukean.
Ei se, että mies nauttiinaisen orgasmista, tarkoita automaattisesti, etä hänellä olisi pakkomielle siihen. Nautin eniten yhdyntäorgasmista, joten arvostan kovasti sitä, että mieheni antaa minun tulla ensin. En saa vastavaa nautintoa sormilla tai suuseksillä saati sitten itseäni räpläämällä.
Arki tulee teillekin, joten nauti nyt.