Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmen ruokalajin illallinen jolla tehdä vaikutus?!

Vierailija
23.08.2016 |

Eli tilanne on se että mies kutsunut meille syömään hänen ystäväpariskunnan. En oikein pidä kyseisestä parista (koittavat edelleen parittaa miestäni heidän ystävälleen eivätkä ota uskoakseen että olemme tosissamme), mutta viihdytän heitä toki kun mies heidät kerta haluaa kutsua meille.
Haluaisin kuitenkin yllättää heidät tarjoiluilla.
Tarvitsisin siis vinkkejä kolmen ruokalajin menuun. Taidot kyllä riittävät haastavampiinkin resepteihin, mutta pää lyö tyhjää.
Eli hyvännäköistä ja makuista. Ideoita?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin nyt laittaa:

Maa-artisokkakeittoa (hyvä vanharesepti), päälle vähän rapeaa pekonia ja ohuen ohuita valkosipulilla maustettuja ruisleipätikkuja

Karitsan karetta, minttumajoneesia ja retiisiä, lisukkeeksi rapeat valkosipulikermaperunat

Creme Bruleet tuoreilla marjoilla

AP

Vierailija
42/62 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin nyt laittaa:

Maa-artisokkakeittoa (hyvä vanharesepti), päälle vähän rapeaa pekonia ja ohuen ohuita valkosipulilla maustettuja ruisleipätikkuja

Karitsan karetta, minttumajoneesia ja retiisiä, lisukkeeksi rapeat valkosipulikermaperunat

AP

juomaksi valkoista että punaista viiniä ja varmasti muutakin. Ehkä alkuun GT.

Olen siis vain nopeasti tavannut pariskunnan kerran kun olin 38 asteen kuumeessa ja vaikka mies varmasti puhunut minusta niin jotenkin pariskunta uskoo että heidän ystävänsä olisi miehelleni parempi.

Lähtöasetelmat eivät siis maailman parhaat mutta mies haluaa kokeilla josko tulisimmekin juttuun ja heti lopettaisivat miehen parittamisen kun tajuaisivat että hänellä on jo kiva tyttöystävä.

Tarkoitus on ollu todella ystävällinen heille olivat he sitten millä tahansa asenteella liikenteessä. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hienoja ja kivoja ideoita, mutta muutama juttu noihin ajankohtaisuuksiin.

Korvasienet on keväänsieniä, ei nyt tuoreita. Mustikat alkaa metsässä olla varsin vetisiä tai kuivia. Tuoretta riistaa, ei nyt ole saatavana kuin sorsaa ja kyyhkystä, karhu tietysti, se toki varmasti tekisi vaikutuksen. Kaikki juurekset ovat nyt parhaimmillaan, älä siis edes harkitse ulkomaista bataattia, jos haluat tehdä vaikutuksen.

Älä myöskään "pilaa" ruokaasi yhdellä mausteella, joka sattuu olemaan, jonkun inhokkimauste.

Minä, aikaisemmalta ammatiltani kokki, arvostan ruokaa, joka on tehty tuoreista aineksesta ja mahdollisimman vähän käsiteltyä, niin että tietää mitä syö.

Tuosta bataatista:

http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2014/08/16/syotava-bataatti-kasvaa-su…

Meillä kasvoi oikein hyvin ja juuri nyt on oikea aika syödä. Enkä oikein keksi, mikä kotimainen juures olisi siihen verrattava. Se uunissa on kuin uuniperuna, mutta pehmeämpi ja makeampi.

Vierailija
44/62 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanha datakääpä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kausituotteet ovat aina paras ratkaisu kun halutaan tehdä vähän hienompaa.

Alkupalat

Korvasienikeitto (+viini, jotain Pinot Gris lajikkeesta)

Pääruoka

Yrttisiikaa uunissa (+viini, vedä porukalta jalat alta ja tarjoa Beaujolais´alueelta kevyttä punaviinia)

2–4 kpl (0,8–1 kg) siikaa

noin 1 tl suolaa

4–6 tuoretta rosmariinin oksaa

4–6 tuoretta timjamin oksaa

4–8 tuoretta persiljan vartta

1/2–1 sitruuna

3–4 valkosipulinkynttä

2–4 rkl oliiviöljyä

Suomusta siika ja poista sisälmykset ja kidukset tai pyydä putsaamaan kalatiskillä niin kuin minä.

Laita siiat vuokaan. Laita sisälle ja päälle suolaa. Pistä osa yrteistä kalojen sisään ja alle ja jätä osa kalojen päälle. Pilko valkosipuli ohuiksi viipaleiksi. Leikkaa pesty sitruuna viipaleiksi ja lisää ne ja valkosipulin viipaleet kalojen sisään ja pinnalle. Pirskota kaloille ja vuokaan öljyä.

Kypsennä 200 asteessa 20–35 minuuttia. Kokeile kalan kypsyyttä. Kun selkäevä irtoaa helposti vetäisemällä, kala on kypsä.

Jälkiruoka

Tarte tatin omenapiirakka + konjakkikermavaahto (+viini, Cazes Grenat de Rivesaltes!!!!!! Toimii kuin häkä.)

No tähän päälle sitten jotain tärkkelystä kalan kanssa.

Siikaa on sulaa hulluutta kysentää noin kauan noin kuumassa. Noin siitä tulee ylikypsää mössöä. Se kypsyy kolmasosassa tuosta ajasta, kun uuni on kuuma pistäessasi sitä uuniin.

Beaujolaisia en ikinä joisi yrttimaustetun vaalean kalan kanssa.

Kypsennyksestä sen verran, että kiva kun kokeilematta tiedät. Noita kun pidät tuolla setillä 7 minuuttia uunissa niin saat raakaa kalaa :D Mutta siis varmasti olet oikeassa (totean tämän siksi, että olen kiinnostunut voisiko perinteisen nettijänkkäämisen välttää edes kerran. Tuskin.)

Sulla taitaa nyt mennä alueen viinit ja Beaujoulais Nouveau sekasin... Mitä taas muuten viiniin tulee niin se valinta on tarkoituksella epäkonventionaalinen. Itsestään selvyyshän olisi vaikka joku Riesling. Tuota on kuitenkin testattu ja efekti oli suorastaan hämmentävän hyvä juurikin kevyestä yrttisyydestä johtuen kunhan punkku on kevyttä. Muu-utta siis makuasia tämäkin vaikka mielipiteesi on varmasti ainoa oikea.

Luepa uudelleen, sanoin, että kolmasosalla 35 minuutista eli 12 minuutissa tulee hyvää. Olen muuten ammattikokki, ja tiedän oikein vallan mainiosti, miten kauan siika kestää kypsyä. Tehnyt satoja kertoja.

Punaviini sopii joskus kalan kanssa, ja Beaujolaisin punaviinit ovat keveinä ihan kohtuullisia siinä roolissa. Ei kuitenkaan kevyen sitruunalla ja yrteillä maustetun kalan kanssa.

Totta kai jokainen juo mitä haluaa, mutta tässä olikin kyse suosituksista.

Vierailija
45/62 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että sait päätettyä, ap, täällä alkoivat jo av:n viiniasiantuntijat, gourmet-kokit, wt-porukka, ja muu sekalainen sakki kaivaa sotakirveitään esiin. Hyvä ruoka, parempi mieli? Vai miten se menikään? :D

Vierailija
46/62 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että sait päätettyä, ap, täällä alkoivat jo av:n viiniasiantuntijat, gourmet-kokit, wt-porukka, ja muu sekalainen sakki kaivaa sotakirveitään esiin. Hyvä ruoka, parempi mieli? Vai miten se menikään? :D

näinpä!:D kiitos kaikille ideoiden antamisesta! AP

Vierailija
47/62 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea näitä ruokalistoja. Itse kun olen tosi laiska keittiössä ja en tosiaankaan mikään mestari. Johtunee siitä, että ruoka on ollut minulle aina vain nälän sammuttamista varten, ei ole kiinnostanut rätätä keittiössä sen kummemmin.

En siksi osaa neuvoa mitään. Mutta ap.n ateriavaihtoehto kuulosti todella hyvältä. Tällainen ruokaa arvostamatonkin nauttisi kyllä istua pöytääsi. Toivottavasti iltasi onnistuu

Vierailija
48/62 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsternakka keitto.

Rapusalaatti jossa rapuja, keitetty kananmuna, minitomaatteja ja sitruuna päällä.

Passionhedelmä.marenki kakku.

Simppeliä, kevyttä, nopea valmistaa etukäteen.

Vierailija
49/62 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat paapoa mulkkuja ihmisiä? Mikset säästä rahoja ja vaivoja mukaville ihmisille?

Miksi mies on kutsunut ihmisiä, jotka kohtelevat sinua epäkunnioittavasti? Miksei mies itse kestitse vieraitaan?

Vierailija
50/62 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin nyt laittaa:

AP

Kaikki muuten hyvää, mutta minä en vain voi syödä mitään, jossa on valkosipulia. Jo pelkkä haju saa voimaan pahoin. Eli jätä minun annoksestani nuo valkosipulilla maustetut leipätikut pois ja please, tee ihan tavalliset kermaperunat.

Vierailija
51/62 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hienoja ja kivoja ideoita, mutta muutama juttu noihin ajankohtaisuuksiin.

Korvasienet on keväänsieniä, ei nyt tuoreita. Mustikat alkaa metsässä olla varsin vetisiä tai kuivia. Tuoretta riistaa, ei nyt ole saatavana kuin sorsaa ja kyyhkystä, karhu tietysti, se toki varmasti tekisi vaikutuksen. Kaikki juurekset ovat nyt parhaimmillaan, älä siis edes harkitse ulkomaista bataattia, jos haluat tehdä vaikutuksen.

Älä myöskään "pilaa" ruokaasi yhdellä mausteella, joka sattuu olemaan, jonkun inhokkimauste.

Minä, aikaisemmalta ammatiltani kokki, arvostan ruokaa, joka on tehty tuoreista aineksesta ja mahdollisimman vähän käsiteltyä, niin että tietää mitä syö.

Korvasienissä juuri sama havainto. Kokkina et ilmeisesti ole ollut kovin paljoa tuoreen riistan kanssa tekemisissä, kun näytät ajattelevan sitä tuoreena syötäväksi. Jos kauriin- tai hirvenlihaa on, nyt se kannattaa laittaa ennen seuraavaa metsästyskautta. Syksylläkin jos saat metsästyskauden alkaessa hirvenlihaa, eiköhän se ole muualta tuotu, jos ei edellisvuoden hirveä. Isomman riistan liha pitäisi riiputtaa, ei karhunlihakaan kovin hyvää sitkeänä ole.

Ei nautaakaan juuri teurastettuna syödä, mutta en koe lähes vuoden vanhaa riistaa sellaiseksi ruuaksi, että sillä voi vaikutuksen tehdä. Enemmänkin juuri, kun sitä vielä pakasteesta oli, syödään pois.

Karhun kanssa en tosiaan ole ollut tekemisissä, laitoinkin sen lähinnä heittona, vähän uskalias valinta joka tapauksessa.

Vierailija
52/62 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkupalat

Pääruoka

Yrttisiikaa uunissa (+viini, vedä porukalta jalat alta ja tarjoa Beaujolais´alueelta kevyttä punaviinia)

noin 1 tl suolaa

1/2–1 sitruuna

3–4 valkosipulinkynttä

2–4 rkl oliiviöljyä

Suomusta siika ja poista sisälmykset ja kidukset tai pyydä putsaamaan kalatiskillä niin kuin minä.

Laita siiat vuokaan. Laita sisälle ja päälle suolaa. Pistä osa yrteistä kalojen sisään ja alle ja jätä osa kalojen päälle. Pilko valkosipuli ohuiksi viipaleiksi. Leikkaa pesty sitruuna viipaleiksi ja lisää ne ja valkosipulin viipaleet kalojen sisään ja pinnalle. Pirskota kaloille ja vuokaan öljyä.

Kypsennä 200 asteessa 20–35 minuuttia. Kokeile kalan kypsyyttä. Kun selkäevä irtoaa helposti vetäisemällä, kala on kypsä.

Jälkiruoka

Tarte tatin omenapiirakka + konjakkikermavaahto (+viini, Cazes Grenat de Rivesaltes!!!!!! Toimii kuin häkä.)

Siikaa on sulaa hulluutta kysentää noin kauan noin kuumassa. Noin siitä tulee ylikypsää mössöä. Se kypsyy kolmasosassa tuosta ajasta, kun uuni on kuuma pistäessasi sitä uuniin.

Kypsennyksestä sen verran, että kiva kun kokeilematta tiedät. Noita kun pidät tuolla setillä 7 minuuttia uunissa niin saat raakaa kalaa :D Mutta siis varmasti olet oikeassa (totean tämän siksi, että olen kiinnostunut voisiko perinteisen nettijänkkäämisen välttää edes kerran. Tuskin.)

Sulla taitaa nyt mennä alueen viinit ja Beaujoulais Nouveau sekasin... Mitä taas muuten viiniin tulee niin se valinta on tarkoituksella epäkonventionaalinen. Itsestään selvyyshän olisi vaikka joku Riesling. Tuota on kuitenkin testattu ja efekti oli suorastaan hämmentävän hyvä juurikin kevyestä yrttisyydestä johtuen kunhan punkku on kevyttä. Muu-utta siis makuasia tämäkin vaikka mielipiteesi on varmasti ainoa oikea.

Luepa uudelleen, sanoin, että kolmasosalla 35 minuutista eli 12 minuutissa tulee hyvää. Olen muuten ammattikokki, ja tiedän oikein vallan mainiosti, miten kauan siika kestää kypsyä. Tehnyt satoja kertoja.

Punaviini sopii joskus kalan kanssa, ja Beaujolaisin punaviinit ovat keveinä ihan kohtuullisia siinä roolissa. Ei kuitenkaan kevyen sitruunalla ja yrteillä maustetun kalan kanssa.

Miksiköhän luulet, että neuvoin miten kypsyys testataan..?

Ja viinistä: se toimii sittenkin... siihen nähden, että kehut olevasi ammattilainen on asenteesi viineihin aika 70-lukulainen.

Vierailija
53/62 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat paapoa mulkkuja ihmisiä? Mikset säästä rahoja ja vaivoja mukaville ihmisille?

Miksi mies on kutsunut ihmisiä, jotka kohtelevat sinua epäkunnioittavasti? Miksei mies itse kestitse vieraitaan?

Mies ne ruuat maksaa ja toivoo että löydämme yhteisen sävelen nyt kun tapaaminen on virallisempi kuin edellinen tapaamisemme. Mies toivoo että he tajuavat että olen miehen valinta ja että olen mukava ihminen.

Ruuanlaittaminen on minulle mieleistä puuhaa ja tykkään järjestää illallisia joten sinänsä ihan mielellään otan tämän tehtävän vastaan. Mies ei osaa laittaa ollenkaan ruokaa.

Toisaalta minulle on tapana "tappaa ihmiset ystävällisyydellä" jos he eivät satu minusta syystä tai toisesta pitämään. Ei ole mitään hirveämpää kuin vihata ystävällistä ja kivaa ihmistä. AP

Vierailija
54/62 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin nyt laittaa:

AP

Kaikki muuten hyvää, mutta minä en vain voi syödä mitään, jossa on valkosipulia. Jo pelkkä haju saa voimaan pahoin. Eli jätä minun annoksestani nuo valkosipulilla maustetut leipätikut pois ja please, tee ihan tavalliset kermaperunat.

Tarkoitus on vielä kysyä mahdollisia ruoka-aine allergioita että tällaista ei pääse tapahtumaan. AP

Vierailija
55/62 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tästä ketjustakin jo huomaat, taitaa missiosi olla jo lähtökohdiltaan hävitty. Riippuu aika paljon siitä, kuinka pitkälle tuo alkuarviosi (yrittävät parittaa äijäsi jollekin toiselle) pitää paikkaansa.

Itse imuroisin tuon menuusi hyvillä mielin ja suu messingillä viimeiseen suupalaan. Mutta nykyään vaan ihmiset - varsinkin kehäkolmosen sisäpuoliset naiset - ovat kehittäneet pahemman nirsoilukulttuurin kuin nelivuotiaat kakarat.

Ei voi syödä

- lihaa (wt)

- kalaa tai muita mereneläviä (allerginen)

- maitotuotteita (tai ainakin pitää olla laktoositonta)

- gluteiinia (myrkkyä)

- hiilareita (lihottaa)

- ylipäätään mitään viljaa (myrkkyä)

- munia (wt)

- suolaa (myrkkyä)

- sokeria (myrkkyä)

- rasvaa (myrkkyä)

- hedelmiä (nirsoiluvalikoima täysin arvaamaton)

Plus näiden päälle kilometrin pitkä lista, mistä joku nyt vaan ei tykkää. Nykyään erilaisina tilaisuuksia järjestävänä tekisi mieli vaan tarjota vettä mutta varmaan siitäkin saataisiin vääntö ((kuplavettä (ei tarpeeksi hiilidioksidia/liian vähän hiilidioksidia en juo yök), kokonaan ilman kuplia, makuvettä (ei mun lempimakua, en juo yök), vesijohtovettä, lähdevettä (mistä lähteestä, Värskaa en juo yök) jne. yms.)

Eli hyvin voi käydä niin, että vaikka virittäisit kulinaariset taitosi äärimmilleen, varsinkin pariskunnan rouva toteaa, ettei voi syödä ruuastasi sitä tätä tai tuota. Ja sitten paluumatkalla pitää poiketa grillille ostamaan makkaraperunat tuplamajoneesilla, kun on niin nälkä :)

Mitä teetkin, ota löysin rantein :)

Vierailija
56/62 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehdotan.

Alkuruoaksi maa-artisokkakeitto

Pääruoaksi paistettua kuhaa tai siikaa ja uunikasvikset (esim. porkkana, munakoiso, paprika, kesäkurpitsa, punasipuli)

Jälkiruoaksi raparperihilloke ja vaniljavaahto

Vierailija
57/62 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkupalat

Pääruoka

noin 1 tl suolaa

1/2–1 sitruuna

3–4 valkosipulinkynttä

2–4 rkl oliiviöljyä

Jälkiruoka

Ja viinistä: se toimii sittenkin... siihen nähden, että kehut olevasi ammattilainen on asenteesi viineihin aika 70-lukulainen.

Ihan sama, mitä joku makuaistiton luulee toimivaksi yhdistelmäksi.

Toistan: kevyen vaalean sitruunalla ja yrteillä maustetun kalan kanssa ei sovi Bössö. Ei vaikka kuinka intät.

Vierailija
58/62 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkupalat

Pääruoka

noin 1 tl suolaa

1/2–1 sitruuna

3–4 valkosipulinkynttä

2–4 rkl oliiviöljyä

Jälkiruoka

Ja vielä: jos sitä kypsyyttä alkaa neuvosi mukaisesti kokeilla vasta 20 minsan kohdalla, kala on jo pilalle ylipaistettu.

Vierailija
59/62 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen ap. Olen seurustellut avopuolisoni kanssa 4 vuotta, eikä puolisoni paras ystäväpariskunta ole tuntunut hyväksyvän minua lainkaan osaksi ystäväpiiriä. Ovat tunteneet miesystäväni lapsuudesta lähtien ja olleet itsekin yhdessä teini-ikäisistä saakka. Ympäröivä kaveriporukkakin on tiivis ja homogeeninen, pitävät tiukasti toistensa puolta - erityisesti kuitenkin koen, ettemme ole valitettavasti kyseisen avioparin kanssa tulleet parhaalla mahdollisella tavalla toimeen. Haluaisin silti uskoa, että he vilpittömästi yrittävät vain suojella miestäni ja itseään muutoksilta sekä uusilta pettymyksiltä  (34-v. miehelläni on ollut aiemmin kaksi pitkää eroon päättynyttä, joskin lapsetonta, parisuhdetta). Ymmärrän, että haluat tehdä vaikutuksen miehesi kavereihin hienostuneella menulla, mutta ehkä ongelma on siinä, ettette ole koskaan ehtineet istua kunnolla alas ja tutustua sekä jutella rauhassa?

Jos haluat kuitenkin panostaa tarjottaviin, suosittelen helppoja ja simppeleitä suomalaisia kauden raaka-aineita suomalaisittain tai pienellä vivahteella (vaikkapa näin puoliksi italialaisena tekisin itse italialaisella twistillä). Esimerkiksi aperatiiveiksi saaristolaisleipää tillillä sekä lohella, ruisnappeja tuorejuustolla, ravunpyrstöillä ja ruohosipulilla, leipäjuustoa lakkahillolla, pipareja aurajuustolla, juustoja ja viikunahilloa sekä hedelmiä, focacciaa, yms. Ja juomaksi alkoholiton/holillinen drinkki.

Alkupastaa tai risottoa, kuten perinteinen bolognese tomaattikastikkeella, kanttarellirisotto,  spaghetti ja kylmäsavuporo timjamilla oliiviöljyssä tai penne, kesäkurpitsa ja graavilohi kermassa.

Pääruoaksi joko paistettu tai grillattu file, nauta, lammas, poro, kana, tms. maun mukaan sekä kauden uunivihanneksia.

Jälkiruoaksi tiramisu,puolukkainen valkosuklaajuustokakku, pannakotta tai puoliraaka suklaakakku vadelmakastikkeella.

Suurimman osan näistä voi tehdä jo päivää etukäteen, ainoastaan pasta ja pihvin sekä vihannesten paistaminen jää samalle illalle. Tietysti aperatiivit tai pastan voi jättää pois, mikäli ei halua 4 ruokalajin menuuta. Toivotan onnea illalle! Kaikki mennee hyvin ilman liiallista jäykistelyä.

Vierailija
60/62 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kaikkia. Mutta mua on viime aikoina himottanu suomalaiset maut ja suomen luonnosta löytyvät ruoka-aineet.

Alkuun tekisin tapaksia ruisnappien päälle, graavilohta, riimuporoa, juustoa, mätiä, yms. Helppoja, eikä vie aikaa. Ehkä minitortillojakin voisin tehdä, on vaan aika tuhtia.

Pääruuaksi sorsasta jotain, kun on sorsastusaikakin. Ehkä jonkun muhennostyyppisen, alkaa ilmat olemaan viileitä, joten sopivan tuhtia ruokaa. Ja viimeistely hoituu itsestään alkuruokien aikaan.

Jälkkäriksi uuniomenoita, en ole aikoihin syönyt niitä. Ehtii muut ruuat laskeutumaan mukavasti, kun laittaa jälkkärin uuniin pääruuan jälkeen.

Ja kiva känni päälle, niin saisitte ilmaakin puhdistettua. Miehesi kaverit saattavat olla sittenkin mukavia, kunhan vain tutustutte toisiinne. Jos homma ei toimi, niin miehes tavatkoon pariskunnan jatkossa jossain muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi