Voinko herättää mieheni ilman ennakkovaroitusta ja laittaa hänen kalunsa sisääni kun mies nukkuu?
Vai täytyiskö kysyä lupa? Aamulla sillä kun nöpöttää jo valmiiksi.
Kommentit (13)
Et. Se on raiskaus, ja sinä kyllä sen tiesit, kunhan haluat provota.
Et. Ainakaan tuotta järjestyksessä.
Etkä muutenkaan jos olet fiksu. Voit kuitenkin herättää ja ehdottaa, että miten olis pienet.
Eli se ei ole miehelle kiva tapa herätä? Eroaako asia jotenkin jos vaikka otan suihin kun toinen nukkuu?
Meillä on ainakin sopimus, että hyväksikäyttö on sallittua..eli siis saa herättää ja esileikkiäkin harrastaa, vaikka toinen nukkuisikin..niin sikiunisia emme todellakaan ole, etteikö aktiin heräisi..
Ei meidän parisuhteessa ainakaan ole tarvetta pakolla ottaa vaan kyllä harrastetaan seksiä ihan yhteistuumin..
Vierailija kirjoitti:
Eli se ei ole miehelle kiva tapa herätä? Eroaako asia jotenkin jos vaikka otan suihin kun toinen nukkuu?
Et voi automaattisesti olettaa, että mies haluaa seksiä kun sinä haluat. Ja ei, et voi ottaa nukkuvalta suihinkaan.
Kysy lupa valmiiksi. Minä ainakin tykkäisin herätä kalu naisen suussa tai touhuamassa jotain sen kanssa
Ei jos ette ole sopineet että voi panna vaikka toinen nukkuu.
Riippuu siis ihan teidän "parisuhdesäännöistä".
Meillä pitää herättää toinen ennenkuin käydään alakertaan käsiksi.
Minun kalun saisit laittaa ihan mihin vaan,mikään herätys ei ole niin hyvä kuin kiimainen nainen pillu märkänä.
t.M
Jokaisen miehen unelma! Tehkää se pliis!
Vierailija kirjoitti:
Kysy lupa valmiiksi. Minä ainakin tykkäisin herätä kalu naisen suussa tai touhuamassa jotain sen kanssa
Niin minäkin kunhan nainen olisi vaimoni, enkä itse olisi tosi väsynyt, kipeä tai myöhästymässä jostain.
Mutta jos kyseessä olisi naapurin vanharouva tai olisin itse kipeänä, nostaisin kyllä metelin.
Nostaisitko oikeasti metelin, vaikka otraisin tekarit ensin suusta pois
Sovi asiasta etukäteen. Ihan kiva idea, ja ihmettelen, jos ukko protestoi ideaa.
Kysy lupa. Muuten kuvailemasi skenaario on raiskaus.