Mikä tekee sinut onneliseksi juuri nyt?
Hyvän mielen ketju! Kerro suuri tai pieni asia josta olet nyt onnellinen?
Minä olen onnellinen muutaman kuukauden ikäisestä lapsestani. En voi sanoiksi pukea tätä rakkauden määrää. Tuo pieni ihme:)
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ja 3-vuotias poikamme viettivät pidennetyn viikonlopun anoppilassa, ja minä sain viettää parin ystävättäreni kanssa aikuisten laatuaikaa hyvän ruoan, kuohuviini, sanomisen, brunssin ja taidenäyttelyreissun merkeissä. Tänään oli sitten ihanaa, kun perheemme miesväki palasi takaisin kotiin ja sain halauksia ja suukkoja! Lapsikin tuntui taas (jos mahdollista) entistäkin suloisemmalta pienen eron jälkeen :)
Eli olet onnellinen kun pääset eroon lapsesta ja perheestä ja saat nauttia alkoholia? Onkohan sulla arvot ihan kohdillaan?
Luin juuri tyttäreni kertomuksen kesäpäivästä mummolassa jossa olivat käyneet pienessä eläintarhassa. Siellä oli ollut pupuja joita sai syöttää ja iso karvainen sika. Peura joka nuoli kättä. kuulemma ihana päivä, tuli hyvä mieli. Itse koko kesän töissä.
Mieheni ja 3-vuotias poikamme viettivät pidennetyn viikonlopun anoppilassa, ja minä sain viettää parin ystävättäreni kanssa aikuisten laatuaikaa hyvän ruoan, kuohuviini, sanomisen, brunssin ja taidenäyttelyreissun merkeissä. Tänään oli sitten ihanaa, kun perheemme miesväki palasi takaisin kotiin ja sain halauksia ja suukkoja! Lapsikin tuntui taas (jos mahdollista) entistäkin suloisemmalta pienen eron jälkeen :)