Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteenmuutto hirvittää - millaisia sääntöjä teillä on parisuhteessa?

Vierailija
22.08.2016 |

Olen ollut aina iloinen, onnellinen ja itsenäinen sinkkuna. En koskaan ole etsinyt parisuhdetta, vaikka jossain vaiheessa lapsen varmaan haluankin. En ole kuitenkaan ajatellut parisuhdetta osana sitä vaan tehdä lapsen mieluiten yksin. Olisi kiva keskittyä esimerkiksi vauvavuotena pelkkään vauvaan eikä ylläpitää/murehtia parisuhdetta siinä samalla. No jokatapauksessa menin sitten pari vuotta rakastumaan päätä pahkaan mieheen.

Meillä olisi olosuhteiden vuoksi pakko muuttaa yhteen pian. Pelkään, että menetän vapauteni. Onko teillä parisuhteessa esim. kotiintuloaikoja? pitääkö ilmoittaa aina kaikki menot? haluan vain tietää miten muut toimii suunnilleen... ja miten selviätte suhteen "arkistumisesta"? En ole koskaan varsinaisesti pitänyt pitkää parisuhdetta mitenkään tavoitetilana vaan lähinnä kauhulla katsonut lähipiirin pareja. olen ystäväpiirissä tunnettu esimerkiksi hääkammosta :D en koskaan itse menisi naimisiin. mutat tätä miestä rakastan, mies haluaa olla yhdessä. avioliittoa, lapsia... miten tästä eteenpäin? kuinka paljon se suhde nyt sitten rajoittaa oikeasti kun asuu yhdessä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi järkevää aikuista ei tarvitse sääntöjä, jos otetaan toinen ihminen huomioon ja osataan käytöstavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän