Naapurissa kohdellaan avovaimoa järkyttävän huonosti
Vähän aikaa sitten kuulin kun mies oikein huutamalla ("annat, annat, ANNAT") painosti avovaimoaan seksiin. Seuraavaksi kuului "asiaan" kuuluvia ääniä ja nyt se nainen itkee hysteerisesti siellä asunnossa.
Kommentit (17)
Huhhuh. Kysy naiselta tarvitseeko hän apua.
Ei tullut mieleen mennä vaikka heille käymään selvittämään tilannetta tai edes soittaa hätäkeskukseen ?!
Pahimmassa tapauksessa olet juuri sallinut raiskauksen jolloin vastuu tapahtuneesta siirtyy myös sinulle jolloin olet syyllistynyt rikokseen.
Pitäisi varmaan soittaa poliisille tms..
Jos nainen sanoo itkiessään " mä en kestä enää, en kestä", meillä on sama naapuri.
Jos varmasti kuulit oikein niin ilmoitus poliisille! Voi olla isokin palvelus naiselle, joka ei vaikka itse uskalla hakea apua!
Oletko ainut naapuri? Oletko kysellyt muilta ovat kuulleet samaa?
Toisaalta jos tämä on toistuvaa, niin ehkä voisit varuilta ilmoittaa poliisille.
Ei kannattaisi puuttua muiden asioihin. Kyllä naapurisi osaavat itse hoitaa asian, jos heillä on joku ongelma.
5! Niin sallinut mahdollisesti. Vai mitä aloittaja on tehnyt sen eestämiseksikään? Totta, hän kirjoitti vauva.fi aihe vapaa -keskustelupalstalle, auttaahan se itkevää, hysteeristä naapuria varmasti paljon. Olisi edes mennyt käymään kattomassa miten siellä voidaan. Jos tietoisesti annat rikoksen tapahtua olet myös syyllinen.
Kuulet naapurista mahdollisen raiskauksen ja ainoa reaktiosi on hypätä kahdella loikalla tietokoneen ääreen tekemään aloituksen AV:lle? En oikein usko tätä tarinaan ja jos onkin totta, niin aloittaja ansaitsee kaiken mahdollisen halveksunnan mitä maa päällään kantaa.
No ei kai se nyt mikään kotieläin ole. Vittu kun vituttaa tuollaiset moraalinvartijavässykät.
Vierailija kirjoitti:
5! Niin sallinut mahdollisesti. Vai mitä aloittaja on tehnyt sen eestämiseksikään? Totta, hän kirjoitti vauva.fi aihe vapaa -keskustelupalstalle, auttaahan se itkevää, hysteeristä naapuria varmasti paljon. Olisi edes mennyt käymään kattomassa miten siellä voidaan. Jos tietoisesti annat rikoksen tapahtua olet myös syyllinen.
Totta, mutta ei kyse ole siitä mitä tiedät, vaan siitä voiko sitä oikeudessa todistaa. En ole kenenkään vartija, eikä muiden touhut kosketa minua. Hyvä työ ei tässä maailmassa mene rankaisematta.
Juu ovelle ei kannata mennä ainakaan yksin. Poliisin voi aina soittaa, toki akka saa siitäkin lisää turpaan. Ei ole niin mustavalkoista, että minä nyt mietin onko kaikki siellä ok. Kannatan itse sitä naisen varovaista lähestymistä jossain tilanteessa kun olet varma ettei mies kuule tai näe.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannattaisi puuttua muiden asioihin. Kyllä naapurisi osaavat itse hoitaa asian, jos heillä on joku ongelma.
Mies pakottaa seksiin ja nainen itkee hysteerisesti, onko sinusta silloin kaikki ok? Mietipä omalle kohdalle jos olet nainen. Miehenä sitten vaikka äitisi tai tyttäresi tuohon naisen paikalle.
En mäkään ehkä kerrasta puuttuisi, jos en olisi varma mistä on kyse, mutta ymmärsin, että nämä tilanteet ap:n naapurissa ovat toistuvia. Tekisin ilmoituksen.
Voi olla, ettei nainen pysty kotoa käsin hakemaan apua, kun pelkää tätä miestä.
Nainen on kiukutellut, eikä antanut miehelle ruuvimeisseliä kun tämä korjasi pistorasiaa, ja mies komensi: "annat! annat! ANNAT!". Sitten kuului asiaan kuuluvia ääniä kun mies ähelsi pistorasian kimpussa.
Mitäpä häkessä sanoivat?