Voi nolous, sain elämäni parhaimman orgasmin ja...
pissasin sit miesystäväni päälle... En tajua miten multa meni kaikki kontrolli kehooni, tärisin vain ja noh sitten lirahti. Tajusin toki et voi herranjumala ja hyppäsin pois miehen päältä.. Voi miten noloa.. suhde on vielä aika tuore.
Mies onneksi vain nauroi ja halasi mua mutta loppuilta pestiinkin sit lakanapyykkiä ja petaria. Onko muille sattunu vastaavaa?
Kommentit (34)
Muutama prosentti saa tuollaisen.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ejakulaationeste on pääsääntöisesti ureaa eli virtsaa, mutta se on erittäin horminipitoista koska samaanaikaan skenen rauhaset tuottavat suuria määriä tätä hormonia ja kyllä olen tutkinut asian.
Urea ei ole virtsaa, mutta virtsassa on ureaa. Olen tutkinut asian.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ejakulaationeste on pääsääntöisesti ureaa eli virtsaa, mutta se on erittäin horminipitoista koska samaanaikaan skenen rauhaset tuottavat suuria määriä tätä hormonia ja kyllä olen tutkinut asian.
Mutta pissan lirauttaminen on täysin eri asia kuin varsinainen ejakulointi. Olen tutkinut asiaa käytännönläheisesti...
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tilanteessa vaan ihastelaan miten hyvä pano ja orgasmi oli ja tuli oikein se kuuluisa salaperäinen naisen ejakulaatio. Et ole ensimmänen etkä viimeinen jolla vähän lirahtaa pissaa.
t.mies
Tästä viestistä tuli hyvä fiilis. Ihanan rempeä suhtautuminen
Vierailija kirjoitti:
On käyny mulle monesti tän nykyisen miehen kanssa.. :) hän on ylpeä siitä, enkä itsekään häpeä!
ai pissasta? No voihan sitä ylpeillä silläkin, että on löysät lantionpohjan lihakset... Huvinsa kullakin.
42 naisestani kahdelta tullut mehut silmille, kummallakin kielihoidon & G-pistesormetuksen kera. Toinen oli ns ensikertalainen tuon saamisessa, sekosi ihan täysin kun itki, nauroi ja hykerteli seuraavat 10 min ja kyseli ihmeissään "mitä se oli!?".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urea ei ole virtsaa, mutta virtsassa on ureaa. Olen tutkinut asian.
Tai siis tarkoitit varmaan, että virtsassa on ureaa eli virtsa-ainetta eli virtsaa? Vittu mikä lahoaivo :'D urea= virtsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On käyny mulle monesti tän nykyisen miehen kanssa.. :) hän on ylpeä siitä, enkä itsekään häpeä!
ai pissasta? No voihan sitä ylpeillä silläkin, että on löysät lantionpohjan lihakset... Huvinsa kullakin.
Voimakas orkku aikaansaa ejakuloinnin, joten siitä on syytä olla ylpeä. Eri asia kuin alleen kuseminen.
Roadwalker kirjoitti:
Ettekö te naiset tunne omaa biologiaanne? Naisen "ejakulaatio" on mahdollinen orgasmin yhteydessä. Yleensä se tarkoittaa erittäin hyvää orgasmia eli miehelle lähinnä ylpeyden aihe.
Miksi naisen orgasmi on miehelle ylpeyden aihe?
Siis ihan normaalia. Kuten monet jo ovat sanoneet, ejakulaatiosta tuossa ennemminkin on kyse, kuin että virtsa olisi karannut. Itse saan naiseni ejakulaationesteet päälleni (useimmiten naamalleni) aivan säännöllisesti. Vain minun henkilökohtainen mielipiteeni, mutta mikään ei ole kiihottavampaa. Toki tähän kannattaa varautua pyyhkeillä yms, ettei aina lakanat vaihtoon mene. Omaat suhteellisen harvinaisen kyvyn ejakuloida perusteellisesti, nauti, nauti ja nauti :)
Tulipa mieleen kerta vuosien takaa kun ensi tuttavuuden kanssa ekaa kertaa tavattiin laivalla. Aikaisemmin oltiin vain puhelimessa rupateltu. Illan tullessa mentiin sit hyttiin tutustumaan vähän paremmin. Nainen ei ilmeisesti ollut laatu hoitoa saanut pitkään aikaan tai koskaan (alle 30v nainen). Joten kun annoin nautinnollista ja kiihkeetä suu seksiä muutamien minuuttien ajan niin yhtäkkiä se ejakuloi täysillä mun naamalle ja joka puolelle hulluna huutaen. Tää oli mulle eka kerta kun moista näin/koin joten menin kyllä ihan hämilleen ja homma loppu siihen sillä kertaa. En uskaltanut edes panna sitä pariin tuntiin kun ei tiedä mitä voi tapahtua. Huumorilla siitä kuitenkin selvittiin mutta hytin toisessa sängyssä nukuttiin kun toinen kastui niin pahasti. Jälkikäteen ajateltuna oli kyllä todella kiihoittava kokemus.
Aina näitä pissasta huutelijoita riittää. Ihan turha höpöttää sellaisesta mistä ei näytä olevan mitään hajua. Oletteko kokeneet sen käytännössä? Minä olen ja monta kertaa ja säännöllisesti. Ja ennen seksiä olen käynyt pissalla. Neste on ihan kirkasta eikä se edes haise pissalle, pikemminkin jotenkin makealle. Sitä saattaa suihkuta ihan voimalla ja paljon. Käytännössä vaatii todella voimakkaan orgasmin.
Meillä puskee kaapelia kun emäntä saa tarpeeksi kovan oragasmin.