Satuhäät nyt 22.8
Äijä on ihan tossun alla. Ollaan niin rakastuneita että..... Jossain vaiheessa arki lyö kasvoille kuin märkä tiskirätti. Näin se menee.
Kommentit (43)
Mies on enemmän rakkaudesta höpsönä...
Toiset on niin rakastuneita. Aika tuore suhdehan tuo on, 2 vuotta olleet yhdessä.
Suloisia. 😍
Tuo sulhanen on vaan ihan liikaa kaikkea ollakseen uskottava. Kaikki on jotenkin liian huippua, kulissia. Mulle jää vaikutelma, että totuus tuon kaiken takana on hyvinkin vaikea.
Vierailija kirjoitti:
Toiset on niin rakastuneita. Aika tuore suhdehan tuo on, 2 vuotta olleet yhdessä.
Suloisia. 😍
Korjaan: 1,5 vuotta ilmeisesti?
Oli sytytellyt koko asunnon täyteen kynttilöitä kun haluaa olla romanttinen? 🤔 Ja tehnyt kynttilöillä sydämen lumihankeen? Asia selviö. Ne kämppäkynttilät mä ymmärrän,se lumihankijuttu on vain paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä noi on?
Jos se mies on jo 20 vuotta ollut baarissa töissä, kai sen täytyy kohta 40 olla? Nainen kyllä nuorempi varmaan...
Baarimikko pokasi asiakkaan. Ei paha munkki. Myös pokeilla käy flaksi.
Äijähän on tosi macho 😂
Tosimiehiä tarvitaan aina.
Aivan ihana pari! Tippa tullu mulla linssiin jo monta kertaa... Niin kaunis pari ja onnellisuus paistaa ❤️
Vierailija kirjoitti:
Oli sytytellyt koko asunnon täyteen kynttilöitä kun haluaa olla romanttinen? 🤔 Ja tehnyt kynttilöillä sydämen lumihankeen? Asia selviö. Ne kämppäkynttilät mä ymmärrän,se lumihankijuttu on vain paskaa.
😂
Voi vitsi miten ällöttävää, ei noita juttuja usko kukaan.
Muijalla tosi hieno satuhäät-tatska jalassa.
Siis mitä tuossa naisen sääressä/pohkeessa olleessa tatuoinnissa luki? Satuhäät??
Satuhäät tatska sääressä naisella
Rakkauslukko, häätatuointi, rakkaus sitä, rakkaus tätä, pusi pusi pusi....
Rakkauslukko... juu juu. Ja satuhäät-tatskat.
Oon sanaton.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuolla sulhasella Supernatural-tatska?
Samaa katoin :D Siltä ainakin näytti.
Oliko tuolla sulhasella Supernatural-tatska?