Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa miestä, joka ei seurustele eikä muka halua seurustella?

Vierailija
22.08.2016 |

Juu ei ole normaalia joo mutta mietin että onko tuo vain sitä ettei halua myöntää ettei saa naista ja runkkaa kotona, mikä aiheuttaa kierteen koska runkkaus tekee miehestä vähemmän haluttavan naisten silmissä... vai onko kyseessä aseksualisuus tai vastaava sairaus?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunlaisesi naiset, luulen.

Vierailija
2/43 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti sellainen, joka haluaa olla vähän aikaa yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei vaan halua seurustella sun kanssa.

Vierailija
4/43 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"runkkaus tekee miehestä vähemmän haluttavan naisten silmissä"

Ööh, lähdettä tälle tiedolle?

Vierailija
5/43 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sama kuin naistakin

Vierailija
6/43 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelemattomuus voi johtua myös siitä että valinnanvaraa on niin paljon ja naisia saa niin helposti että seurustelu tuntuisi turhalta ja vaivalloiselta. Ei kaikkien ihanne tai tavoite ole se että on parisuhteessa jatkuvasti, edes naisilla.

Vierailija
7/43 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen soturimunkki, naiset rikkovat mielenrauhani.

Vierailija
8/43 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei halua joutua tekemään kompromisseja.

Vierailija
9/43 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietipä hetki sitä tilannetta kun sinä ja harpyija-ystäväsi grillaatte sitä ja se sitten sanoisi että eihän tällä naamalla ketään saa ja munakin on pieni. Sekö se olisi parempi? Eli eikö se nyt ole parempi ihan kaikkien kannalta että teeskentelee?

Vierailija
10/43 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan täydellisen exäni paluuta enkä halua liata itseäni siinä välillä keskinkertaisuuksilla.

Vierailija
11/43 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

se on ihan perus tiedettä, runkkaus huijaa aivot luulemaan, että seksuaaliset tarpeet on tyydytetyt joten aivot eivät enää toimi aktiivisesti parinvalintaa edistäen.

Vierailija
12/43 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vittu. Miksi pitäisi haluta seurustella? Aseksuaalisuus ei ole sairaus. Se, ettei halua seurustella, on yhtä normaalia kuin se, että haluaa.

Vierailija
13/43 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua olla yksiavioinen? Ei jaksa parisuhdetta ja olla aina tilivelvollinen kaikesta jollekin nalkuttavalle akalle?

Haluaa tulla, mennä ja panna vapaasti. Ei tartte siivota jos ei huvita. Ei tartte olla vastuussa jonkun toisen onnesta. Ei kiinnosta huolehtia toisen ihmisen tarpeista ja haluista.

Mikä tässä on vaikea ymmärtää?

Vierailija
14/43 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuskin tarvii mitään lähdettä, kun kuvittelet tuollasen tilanteen :D

Vierailija
15/43 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos se nyt vaan on viisas mies eikä halua vaikeuksia elämäänsä?

Vierailija
16/43 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Toiset nauttii enemmän yksinolosta kuin parisuhteesta. 

Vierailija
17/43 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä kuoli enkä usko että pystyn enää uuteen suhteeseen.

Vierailija
18/43 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua seurustella. En halua siivota jonkun ukon sotkuja ja haistella sen pieruja.

Seksiä saan niin paljon kuin haluan. Siihen ei parisuhdetta tartte. En halua olla sidottuna yhteen ihmiseen. Haluan olla vapaa flirttaamaan ja panemaan ketä haluan. Ja saan kotona olla ihan rauhassa omassa siistissä kauniissa kodissani.

Kukaan ei mökötä, kun minulla on aikaa kavereille, mutta ei miehelle. Saan tehdä ihan mitä itse haluan. Eikä tartte tehdä asioissa ja menemisissä kompromisseja parisuhteen takia.

Vierailija
19/43 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienestä kalusta siinä on todennäköisesti kysymys.

On helpompi sanoa tutuille ettei halua seurustella kuin että omaa niin pienen, ettei yksikään nainen siksi huoli. Varsinkin isomunaisten ja normaalikokoisenkin omaavien on vaikea ymmärtää kuinka pieni muna estää totaalisesti miehen mahdollisuudet parisuhteeseen.

Vierailija
20/43 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ap sinua itseäsi vaivaa? Ei ole kyse sinun elämästäsi, eikä sinun valinnastasi. Anna miehen elää niin kuin hän haluaa.

Minä olen nainen, joka ei seurustele eikä halua seurustella tai lisääntyä (enkä ole ruma, ujo, sosiaalisesti kömpelö kummajainen). Minua ei ole koskaan kiinnostanut parisuhde, seksi eikä lisääntyminen, piste. Tiedän olevani vähemmistössä, mutta ei se silti tee minusta sairasta, huonompaa tai oikeuta sinun arvostelun kohteena olemista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme