Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen olla parisuhdematskua, jos on aiemmin seurustellut

Vierailija
22.08.2016 |

mustan miehen kanssa? Ollut pientä flirttiä yhden naisen kanssa ja nyt selvisi, että hän on n. vuosi takaperin seurustellut vielä jonkun mustan miehen kanssa. Mahtaakohan olla paikat aivan löysänä? Onko ylipäänsä parisuhdematskua?

M28

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse sekaantuisi häneen ollenkaan.

Vierailija
2/14 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, sehän on venytetty kauhealla norsunkärsällä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei, sehän on venytetty kauhealla norsunkärsällä!!

..tuskin ees huomaa sun katkista :(

Vierailija
4/14 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulle, koska hän on tottunut mieheen, joka on hyvä sängyssä ja jolla on suuri penis.

Pienenpieni penis ei riemastuta häntä. :(

Vierailija
5/14 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska HIV ei houkuttele.

Vierailija
6/14 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se, koska se ei ansaitse miestä joka joutuu kyselemään vauva.fissä sitä, onko hän vaimomatskua :D! Ansaitsee parempaa todellakin. Pidät itseäsi jotenkin parempana koska olet valkoinen? Sairasta.

Ja nainen palautuu synnytyksestäkin. Vai pelkäätkö oikeasti sitä ettet riitä tälle naiselle? Huoh :D Siis apua mua ihan säälittää se nainen, toivottavasti se tajuaa ajoissa et sä et ole aviomiesmatskua. Häpeä!!

Vierailija
7/14 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ihan aikuisten oikeasti keksinyt yhtään parempaa kysymystä? - jos sinun oikeasti täytyy kysyä moista niin, todennäköisesti et ole tuon naisen arvoinen, niin paljon, että nainen saattaisi edes harkita sinua.

t M 30+ vuotta.  

Vierailija
8/14 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se, koska se ei ansaitse miestä joka joutuu kyselemään vauva.fissä sitä, onko hän vaimomatskua :D! Ansaitsee parempaa todellakin. Pidät itseäsi jotenkin parempana koska olet valkoinen? Sairasta.

Ja nainen palautuu synnytyksestäkin. Vai pelkäätkö oikeasti sitä ettet riitä tälle naiselle? Huoh :D Siis apua mua ihan säälittää se nainen, toivottavasti se tajuaa ajoissa et sä et ole aviomiesmatskua. Häpeä!!

Olen itse ihan hyvin varusteltu joten en todellakaan pelkää etten riitä. Kyse ei ole siitä. Mutta tuskin yksikään mies haluaa ajatella omaa kultaansa ratsastamalla mustalla kyrvällä. Se jotenkin likaa naisen mielessäni. En ole rasisti ja siksi kysynkin täällä, että onko tästä naisesta mihinkään, koska itse olen valmis kokeilemaan.

AP

Vierailija
9/14 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kyrpä likaa naisen mutta et ole rasisti? Selvä... xD ihan oikeasti, jätä se tai sano sille suoraan tuo mitä sanoit itse, veikkaan että hän ei avaa jalkojaan sinulle :)

Vierailija
10/14 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ihan hyvin varusteltu joten en todellakaan pelkää etten riitä. Kyse ei ole siitä. Mutta tuskin yksikään mies haluaa ajatella omaa kultaansa ratsastamalla mustalla kyrvällä. Se jotenkin likaa naisen mielessäni. En ole rasisti ja siksi kysynkin täällä, että onko tästä naisesta mihinkään, koska itse olen valmis kokeilemaan.

AP

Oletatko kaikkien muiden naisten olevan neitsyitä vai miksi et ajattele ketään ratsastamalla valkoisella kyrvällä?

Vierailija
11/14 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten kukaan täällä vois vastata sun kysymykseen kun kukaan ei tunne naista? Sen perusteella että hän on seurustellut tumman miehen kanssa ei oikeen voi tehdä muita kun positiivisia johtopäätöksiä (avoin, rohkea).

Vierailija
12/14 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta kyrpä likaa naisen mutta et ole rasisti? Selvä... xD ihan oikeasti, jätä se tai sano sille suoraan tuo mitä sanoit itse, veikkaan että hän ei avaa jalkojaan sinulle :)

..ei se mitään, alkuun sumppikin käy :)

Vierailija
13/14 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen itse ihan hyvin varusteltu joten en todellakaan pelkää etten riitä. Kyse ei ole siitä. Mutta tuskin yksikään mies haluaa ajatella omaa kultaansa ratsastamalla mustalla kyrvällä. Se jotenkin likaa naisen mielessäni. En ole rasisti ja siksi kysynkin täällä, että onko tästä naisesta mihinkään, koska itse olen valmis kokeilemaan.

AP"

Mitä ihmeen väljä naisen ex-kumppanin värillä on? - Ei se ihonväri tartu. Voisit kyllä ensin mennä pesemään naamasi ja suusi saippualla ja sitten kysyä itseltäsi, että onko sinusta mihinkään tai ainakaan parisuhteeseen kenenkään kanssa. -Toivottavasti osaat vastata itsellesi rehellisesti   

Vierailija
14/14 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nuo mustien miesten kanssa seurustelevat ei ole aivan sitä parasta a-ryhmää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi