Se on jumalauta aivan sama mitä tänne kirjoittaa, niin aina huudetaan provoa
Ap: Laitoin tänään töihin farkut
Kommentti 1: provo
Kommentti 2 : 0/5
Kommentti 3: Vain porvoossa laitetaan töihin farkut
Ap: Tein ruuaksi lohikeittoa
Kommentti 1: No tota nyt ei usko ketään
Kommentti 2: Paska provo
Kommentti 3: Provotehtailija iski jälleen
Jne jne..
Kommentit (10)
Mitä sitten? Jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Jos joku provo on paska provo niin silloin se on paska provo.
Olen huomannut täysin saman asian, oli miten asiallinen aloitus hyvänsä. Jos aihe on vähänkään tulenarka, niin eikös joku hiekkavittu ole huutamassa provoa.
Ei voi tietää onko totta ja minäkin suhtaudun aina varauksella nettikirjoituksiin. Totuus vain on usein tarua ihmeellisempää. Mutta just mistä sen tietää todeksi?
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut täysin saman asian, oli miten asiallinen aloitus hyvänsä. Jos aihe on vähänkään tulenarka, niin eikös joku hiekkavittu ole huutamassa provoa.
Eiköhän tähänkin ketjuun saada oikein hiekkavittujen kokoontumisajot.
Jep. Mä kysyin ihan oikeaa asiaa ja se oli niin epäuskottava, ettei kukaan uskonut, koska kaikki väittivät provoksi ja kukaan ei vastannut enää, koska siihen ei uskottu. En jaksa etsiä sitä enää. Ja kohta joku sanoo tätä provoksi. Välillä tuntuu, että elävätkö ihmiset sellaisessa maailmassa, missä kaikki on ihanaa ja autusta, kun aina kaikki jutut menevät provohuuteluksi, ihan kuin mitään ikävää ei voisi koskaan sattua.
0/5