Missä kouluaineissa olit hyvä ja missä huono?
Mä olin hyvä äidinkielessä, englannissa ja musiikissa ja huono historiassa ja maantiedossa.
Kommentit (23)
Hyvä äidinkielessä ja maantiedossa. Huono liikunnassa ja käsitöissä.
Hyvä kuvaamataidossa, englannissa, musiikissa ja äidinkielessä. Surkea matikassa, fysiikassa ja kemiassa.
Hyvä: äidinkieli, kotitalous, kuvis, liikunta huono: matikka, fysiikka, kemia, historia
Hyvä kuvaamataidossa ja käsitöissä, huono kielissä ja matemaattisissa aineissa. Äidinkieli, maantieto ja historia keskitasoa.
Hyvä kielissä, keskinkertainen matikassa, surkea liikunnassa
Hyvä historiassa, psykologiassa, englannissa ja kuviksessa.
Huono matikassa, liikunnassa ja äikässä.
Olin hyvä matematiikassa ja fysiikassa. Huono olin liikunnassa ja kuvaamataidossa.
Hyvä matematiikassa, englannissa ja fysiikassa, huono kaikissa muissa paitsi totaalisen toivoton maantiedossa. Sain siitä säälivitosen.
Olin hyvä matikassa ja huono ruotsissa.
Muistan olleeni historiassa kympin oppilas, käsityötä en osannut enkä tykännyt.
Musiikki taas oli aine mistä pidin kovasti, mutten ollut siinä hyvä.
historiassa hyvä samoin liikunta kaikissa muissa huono
+ Englanti, äidinkieli, psykologia, terveystieto
- Ruotsi, matematiikka, käsityöt
Kaikissa muissa kymppi paitsi kielissä. Kahdessa A-kielessä ysi ja kasi ja ruotsissa ysi.
Hyvä biologiassa, maantiedossa, kemiassa, uskonnossa, liikunnassa, musiikissa.
Huono kuvaamataidossa, käsityössä, ruotsissa.
En ollut missään huono. Olin vain keskiverto tai hyvä.
Tosi hyvä kielissä (suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska - viimemainittu vain lukiossa), hyvä historiassa, maantiedossa ja kemiassa, huono (lukion) matematiikassa, kuvaamataidossa, musiikissa (näen vieläkin painajaisia laulukokeista), käsitöissä ja liikunnassa.
Olin hyvä englannissa, historiassa, maantiedossa ja uskonnossa (lukiossa) ja huono fysiikassa, kemiassa, matikassa ja ruotsissa.
Hyvä Musiikissa, käsitöissä, keskitasoa oli terveystieto, kuvis, liikunta, englanti. Huono historiassa, matikassa, fyssa ja kemia, ruotsi.
Olin hyvä aineissa joissa sai olla luova ja huono matemaattisissa aineissa ja liikunnassa. Kielet oli niin ja näin
Matikassa hyvä, kielissä ja muissa teoriaaineissa keskinkertainen ja huono kaikissa muissa käytännön aineissa, paitsi kotitaloudesta oli kymppi.