Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa keskustella.

Vierailija
22.08.2016 |

Läpänheitto onnistuu porukassa, mutta keskustelu on aika ontuvaa. Yleissivistys suht huono enkä ole mistään erityisen kiinnostunut ja tulee olo ettei mulla ole muille mitään annettavaa ja että muut pitää mua erityisen tyhmänä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet introvertti. Se on ihan okei, moni ihminen kärsii huonoista sosiaalisista taidoista. Kannattaa kuitenkin asettaa itsensä tilanteisiin missä keskustellaan, niin ehkä pääset introverttiudesta eroon.

Vierailija
2/7 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä hieman sama ongelma. Mulla on paljonkin tietoa asioista, mutta mun mielipiteet on monesta asiasta niin sairaita ja häröjä, ettei niitä kehtaa julkisesti suustaan päästää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet introvertti. Se on ihan okei, moni ihminen kärsii huonoista sosiaalisista taidoista. Kannattaa kuitenkin asettaa itsensä tilanteisiin missä keskustellaan, niin ehkä pääset introverttiudesta eroon.

Öö, erikoinen määritelmä introverttiudelle.

Vierailija
4/7 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Introrvertillä voi olla hyvät sosiaaliset taidot siinä missä extrovertilläkin. Introvertti ei vain suuremmin välitä sosiaalisista tilanteista.

Vierailija
5/7 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Olin hiljattain juhlissa ja siellä oikein korostui tämä. Vihaan small talkia, eikä mua oikeastaan kiinnosta mitä jollekin puolitutulle kuuluu. Yritä siinä sitten vääntää jutun juurta. Tuntuu, että mun kiinnostuksenkohteet ovat ihan muut kuin keskimäärin samanikäisillä naisilla ja lisäksi olen vela, eli lapsistakaan ei saa juttua aikaan.

Vierailija
6/7 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Aamupalallakin töissä monet oikein tuntuvat nauttivan niistä juttutuokioista. Kuuntelem kyllä, mutta itse en oikein aina tiedä mitä sanoisin, varsinkin jos jään kahden jonkun kanssa.

Vierailija
7/7 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertti? Ai se että on huono yleissivistys, ei ole kiinnostunut mistään, ja siksi ei osaa puhua mistään on muka introverttiyttä?