En ymmärrä "kaljan" kittaamista
Eihän se edes maistu juuri miltään muulta kuin korvavaikulta.
Kommentit (16)
No en mä "kaljasta" tiedä mutta olut maistuu hyvältä (korvavaikkua en ole maistellut).
Otsikossa on virhe. Siinä pitäisi lukea "kalja"n, ei "kaljan".
Tee maistuu mielestäni pissille (kyllä olen maistanut) mutta olut on hyvää. Harmi ettei mietoihin tai alkottomin saa kunnon makua, kun en kuitenkaan kekkulissa tykkää hirveän usein olla.
Mistäpä siitä muusta voisi kiistellä kun makuasioista.
Lähden kohta ostamaan kaljaa. Kalijaa!
Pidätkö sitten "viini"n maistelusta?
Kun pysyy erossa bulkkilagereista niin tarjolla on nykyään hyvinkin tasokkaita ja maukkaita oluita. Ei niitä tarvii kitata. Pari riittää.
Kyllä toi suomen kolmonen menee just ja just. Mut hurrien "kaljaa"n en koskisi. Kuin kuravettä, korvavaikussa on sentään jotain makua!
AP ei ymmärrä. AP taitaa olla hieman yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Kun pysyy erossa bulkkilagereista niin tarjolla on nykyään hyvinkin tasokkaita ja maukkaita oluita. Ei niitä tarvii kitata. Pari riittää.
Makunystyräsi taitavat olla hieman epävireessä. Kyllä itse saan makuelämyksen jo muutamasta huikasta.
Onhan ne kieltämättä tökerön makuisia. Makukin vielä menisi, mutta väsynyt ja turta keskikaljapöhnä on ikävä olotila.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne kieltämättä tökerön makuisia. Makukin vielä menisi, mutta väsynyt ja turta keskikaljapöhnä on ikävä olotila.
Makuasioista on naurettavaa kiistellä. Itse en pidä tummista kaljoista mutta annan toisten tykätä. Keppanan hyvä puoli on että se alkaa väsyttää. Sekin on henk koht syy kun nukahtamisvaikeuksia.
Ihan oikein on lainausmerkit, mutta miksi ne on? Mitä on "kalja"? Jotain kotona tehtyä?
Siitä tulee mukava olo. Sellainen rento, onnellisen rauhallinen. Jos on stressiä muuten, niin efektio n erityisen tehokas. Pari olutta niin kaikki stressi ja kireys ja huoli on pois.