Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistatko omat piirteesi lapsessasi?

Vierailija
22.08.2016 |

En tarkoita ulkoisia piirteitä vaan luonteenpiirteitä?
Ystävä alkanut ärsyttämään kun se on itse kauhean impulsiivinen ja huono keskittymään ja miehensä on rauhallisuuden perikuva, niin nyt 3 pienen ja vauhdikkaan lapsen kanssa arki on melkoista hulabaloota ja äiti on useasti maininnut vieraiden kuullen että kun Matin(nimi muutettu) suvussa on sitä mielialasairautta ym. niin nyt meidän lapset on tällaisia. Ainoastaan Matin sisko sairastui masennukseen teini-iässä, muut sisaret aivan normaaleja. Eikö ystäväni vain näe omia piirteitään itsessään ja lapsissaan vai eikö hän kestä nähdä totuutta?

Kaikki vieraatkin näkevät kumman puolelta vahtiviikarit on mahtaneet vauhtinsa saada.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi on kuin minä, vanhempi tullut isäänsä.

Vierailija
2/4 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa kaikki meidän  neljä lasta on aika temperamenttisia niinkuin minä ja mieskin joten enpä osaa oikein sanoa. Jotain pientä löytyy vanhimmasta lapsesta se on tullut isäänsä kun on niin pirun tarkka ,ja sellanen minähän olen oikeassa. Tai sitten se on tullu anopilta:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriperheessä sama keissi. Juuri nainen on häseltäjä luonnoltaan ja useamman kerran itsekin kuullut miten lasten tottelemattomuuden syy löytyy juuri miehen suvun puolelta :D

Ps. Todennäköisesti ensisijainen syy on kuitenkin se, että kummallakin eri kasvatusmetodit. Varma tieto ;)

Vierailija
4/4 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhempi lapsi, sen helpommin tunnistaa jos on tunnistettavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän