Facebookin High fashion-muotiryhmät
Minusta on niin huvittavaa, kuinka eri-ikäiset neidit ja rouvat puhuvat laukuista ja huiveista kun ihmisistä. Lisäksi erilaiset ilmaisut kuten "kotiuttaa, edukas, kustantaa yms." nostavat mun karvat pystyyn!
Kommentit (9)
Hei kaikki mussukat! Olen menossa Aava-Saksaan ensi viikolla ja olen kuullut, että siellä on upea Chanelin liike. Onko kellään kokemuksia ja onko se totta, että sieltä saa 1% alennuksen!!! Mahtava juttu jos näin on, sillä ajattelin kotiuttaa sieltä uuden flap bagin. Miten muuten, olisiko lamb skin vai caviar parempi, kertokaa te, jotka olette joskus sellaisen kotiuttaneet <3 t. chanel lover
sitten ollaan niin tarkkoina siitä, ettei vaan mikään luxusbrändien ulkopuolelta pääse ryhmään, sillä mitään normaalin budjetin tuotteita ei sallita. Osamaksu kannattaa
Säälittävää touhua :D Myös nämä AIKUISET yli 40v. lifestyle muotibloggarit aiheuttavat lähinnä myötähäpeää.
En haluaisi välttämättä kohdata heitä livenä. Tulisi niin mitätön olo heidän logosirkuksen keskellä :'(
"Tämä laukku on upea YKSILÖ" :''''''''''''''''''''''''''''''( Mihin tämä maailma on menossa
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi välttämättä kohdata heitä livenä. Tulisi niin mitätön olo heidän logosirkuksen keskellä :'(
No eikä tulisi. Lähinnä onnittelisit itseäsi siitä, että olet täyspäinen ihminen, jolla on elämässään muutakin sisältöä kuin veskat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä tulisi. Lähinnä onnittelisit itseäsi siitä, että olet täyspäinen ihminen, jolla on elämässään muutakin sisältöä kuin veskat.
sarkasmi?
Joo ja ilmoituksissa on hauskaa nämä osamaksumahdollisuudet. Jos ostat jotain kallista statussymboliajatuksella, niin ei siihen nyt todellakaan pitäisi tarvita mitään rahoitusta :DDDDD