Miten rintojen muoto muuttuu vanhetessa?
Rintani ovat kolmionmalliset "ketunnokkatissit", eli rintani näyttävät teini-ikäisen tytön rinnoilta. Lisäksi nännipiha on koholla, eikä itse nänni erotu oikeastaan ollenkaan. Olen 26-vuotias, eli en kuitenkaan mikään teini enää :) Onko jollain ollut samanlaiset rinnat esimerkiksi ennen synnytystä/imetystä? Muuttuukohan rintani pyöreämmiksi lasten saannin jälkeen?
Kommentit (7)
Sillä lailla ne muuttuvat, että 7-kymppisenä voit saunassa heittää ne olkapäälle huolimaan.
Mulla oli tuollaiset kuvaamasi parikymppisenä. Nyt nelikymppisenä on riippuvat kolmiomaiset tissit, joissa nänni osoittaa kohti maata. Eipä tuo minua kyllä juuri haittaaa, koska liiveillä niistä saa ihan hyvän näköiset.
Taidan olla rintojen suhteen onnekas. Olen viiskymppinen. Rintani ovat aika samanlaiset kuin nuorena eli kauniit. Tosin rintakudokseni on kiinteä. Siinä voi varmaan olla omat riskinsä.
Minulla muuttui jo ennen lasten syntymää pyöreiksi (kuitenkin vasta yli 20 vuotiaana), ei enää ole sitä ärsyttävää nokkaa. Ovat aina ihanan pyöreät, kun ennen niitä piti makuuasennossa "muotoilla" että niistä pyöreät sai. Joten enpä osaa sanoa, ihmisestä varmaan riippuu, mutta luulisi raskauden myötä muuttuvan, kun maitoa tulloo tisseihin ja koko kasvaa.
Minulla oli tuollaiset rinnat ennen raskautta. Nännit eivät erottuneet ollenkaan paitsi jos oli kylmä. Luin jostain, että nännit kovettuisivat naisen kiihottuessa: ei minulla kyllä käynyt niin!
Raskauden ja imetyksen myötä nännipiha tummui ja nänni tuli pysyvästi näkyviin.
Imetyksen aikana oli oikein muhkeat jättitisut...
Nyt nelikymppisenä muoto sellainen alaspäin oleva kolmio. Mies palvoo rintojani - näitä eriparisia riippiksiä...se on auttanut hyväksymään ja jopa tykkäämään omista rinnoista.
Painovoima tekee tehtävänsä. Vain harvoilla rinnat ovat niin kiinteät, että näyttävät vehnäpullilta vielä viisikymppisenä. Me muut saamme tyytyä kokoamaan ne kasaan rintaliiveillä.
Ilman toimenpiteitä kaikista tulee lättänät uunikintaat.