Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulu ja raha

Vierailija
22.08.2016 |

Koulusta tuli viesti että lapsille ei ole rahaa antaa harjoituskirjoja. Kielissä tms. Matikassakaan ei saa täyttää kirjaan vaan vihkoon. Ja meidän vanhempien pitäisi kuulemma muovittaa ne kiertoon lähtevät kirjat. Jo on köyhäksi mennyt!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä viesti menneisyydestä? Meillä oli jo 15 vuotta sitten noin.

Vierailija
2/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on ihan oikeasti tupsahdellut viime päivinä viestejä menneisyydestä. Mutta joo, noin meilläkin on ollut kauan. Kiltisti olen muovittanut kirjat, moni muu ei sitten olekaan, koska en muista viimeisen kolmen vuoden ajalta montaakaan muovitettua kirjaa, vaikka olivat kierrossa jo ties kuinka monetta vuotta. Se olikin ihana niitä mustuneita ruttukansia sovitella muoveihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhässä kunnassa ilmeisesti asutte?

Meillä koululla muovitetaan kirjat jotka ovat niitä jotka kiertävät... olisin kyllä mielelläni muovittanut itse, jäljestä päätellen siihen ei turhaa aikaa ollut käytetty/käyttää koulussa.

Vierailija
4/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään järkeä uusia kirjoja joka vuosi vaikka rahaa olisi kasapäin. Ja itse olen muovittanut jokaisen kirjan jo vuodesta 1994 asti, vielä 6 vuotta ja viimeinenkin on päässyt lukiosta. T. Yh

Vierailija
5/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset saivat vain uusia kirjoja, jotka pyydettiin muovittamaan. Ja minä luonnollisesti muovitin. Yksi kirja oli jopa kovakantinen, todella kalliin oloinen kirja.

Vierailija
6/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse opettaja ja kyllä matikassa ja kielissä pitäisi voida täyttää kirjaan. Helsingissä asutaan ja opetusvirasto syytää rahaa noin miljoonaan hallintohenkilöön ja sisustamiseen.

Ap

Vierailija
7/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse opettaja ja kyllä matikassa ja kielissä pitäisi voida täyttää kirjaan. Helsingissä asutaan ja opetusvirasto syytää rahaa noin miljoonaan hallintohenkilöön ja sisustamiseen.

Ap

Onko sinulle mahdoton ajatus ostaa nuo tehtäväkirjat lapsillesi itse?

Vierailija
8/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei se auta mitään kun ope kirjoituttaa kaiken kuitenkin vihkoon. Ja siis en ole mikään aukkotehtävien fani mutta jos oppimateriaali on suunniteltu tietyllä tavalla siihen yleensä on syy.

Vierailija
9/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei se auta mitään kun ope kirjoituttaa kaiken kuitenkin vihkoon. Ja siis en ole mikään aukkotehtävien fani mutta jos oppimateriaali on suunniteltu tietyllä tavalla siihen yleensä on syy.

No onpas siellä jäykkä ope. Meillä taas open mielestä on positiivista, että osa vanhemmista ostaa edistyneemmille lapsilleen lisätehtäväkirjoja. On jotain tekemistä tunnilla.

Vierailija
10/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo omana kouluaikana kirjat piti päällystää (jos sai uutena) ja kielissä tehtävät tehtiin vihkoon. Matikankirjaan sai ala-asteella laskee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi