Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytättekö Isoperseiset naiset String-mallisia alushousuja??

Vierailija
22.08.2016 |

Käytättekö naiset stringejä, jos perseesi on iso, leveä ja sellutiittinen? Miksi käytät ja millaisten vaatteiden kanssa ne on hyvät? Ikäsi ja mittasi (paino/pituus).

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

perää kirjoitti:

en todellakaan. hyi.

ja olen yllättynyt täällä kuinka moni vielä käyttää stringejä. minusta ne on aivan out. ysäriä.

No, ne eivät näy sieltä vaatteiden alta kenellekään (ysärillä näki niitä tyttöjä, jotka vetivät stringit korviin), joten stringini eivät tule aiheuttamaan sulle verkkokalvovaurioita. Mutta juu, käytän stringejä ja välillä boksereita, eikä alkkareitani näe kukaan muu kuin mä itse.  Ihmettelen myös stringien seksipöksymainetta - vakioalkkarini ovat mummobeiget koristelemattomat mikrokuituiset stringit, jotka eivät hirveän kaunis näky ole, mutta ovat mukavat ja huomaamattomat. :>

Mikä sun ikä on ja pituus ja paino??  Taidat olla Ysäri sukupolvea??

Vierailija
22/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän juu. Ei näy pikkarin rajoja eikä mun läskiperse hikoa niissä puuvillakamaluuksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän juu. Ei näy pikkarin rajoja eikä mun läskiperse hikoa niissä puuvillakamaluuksissa.

Asiaa..... :)

Vierailija
24/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläköön kiveshiki!

Vierailija
25/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän. Farkkujen, hameen ja trikoiden kanssa käytän stringejä. Sopivat mun isolle ja leveälle pepulle hyvin :) Ei rullaannu niin herkästi mykkyrälle, kun normit alushousut (hipsterit/Tai). Ei mua ainakiaan häiritse vaikka naru 8h tuntia töissä. Vaihdan alushoust 2 kertaa päivässä. Olen käyttänyt n.20vuotta stringejä. Ikä 40v 174cm/64kg

Kyse oli isope...sistä. Noilla mitoilla ei ole isoper....nen.

Vierailija
26/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käytän, yleensä en. Jos jostain löytyisi korkeavyötäröisiä stringejä (ts. leveä vyötärökaistale), käyttäisin varmaan pelkästään. Mitat 170/100, olen 27-v.

Vierailija
27/31 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus käytän, yleensä en. Jos jostain löytyisi korkeavyötäröisiä stringejä (ts. leveä vyötärökaistale), käyttäisin varmaan pelkästään. Mitat 170/100, olen 27-v.[/quote

Oletko aivan tosissas että pidät stringejä noilla mitoilla PAINO 100KG??? Sun perse on varmaan julmetun iso ja leveä?? Etkö voi käyttää muita malleja?? M45v

Vierailija
28/31 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleen vastaileva stringihullu taas. Uuh, aah.

Vierailija
29/31 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP UP UP

Vierailija
30/31 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin käytän ja PERSE on XL kokoa....Ihanat kun on mun selluliitti pepussa ja syvällä :)   N48v

Vierailija
31/31 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun vaimo ainakin käyttää ja sillä on todella iso peppu :)  Stringalkkarit koko 44  :D