Käytättekö Isoperseiset naiset String-mallisia alushousuja??
Käytättekö naiset stringejä, jos perseesi on iso, leveä ja sellutiittinen? Miksi käytät ja millaisten vaatteiden kanssa ne on hyvät? Ikäsi ja mittasi (paino/pituus).
Kommentit (31)
Käytän juu. Ei näy pikkarin rajoja eikä mun läskiperse hikoa niissä puuvillakamaluuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Käytän juu. Ei näy pikkarin rajoja eikä mun läskiperse hikoa niissä puuvillakamaluuksissa.
Asiaa..... :)
Vierailija kirjoitti:
Eläköön kiveshiki!
Vierailija kirjoitti:
Käytän. Farkkujen, hameen ja trikoiden kanssa käytän stringejä. Sopivat mun isolle ja leveälle pepulle hyvin :) Ei rullaannu niin herkästi mykkyrälle, kun normit alushousut (hipsterit/Tai). Ei mua ainakiaan häiritse vaikka naru 8h tuntia töissä. Vaihdan alushoust 2 kertaa päivässä. Olen käyttänyt n.20vuotta stringejä. Ikä 40v 174cm/64kg
Kyse oli isope...sistä. Noilla mitoilla ei ole isoper....nen.
Joskus käytän, yleensä en. Jos jostain löytyisi korkeavyötäröisiä stringejä (ts. leveä vyötärökaistale), käyttäisin varmaan pelkästään. Mitat 170/100, olen 27-v.
Vierailija kirjoitti:
Joskus käytän, yleensä en. Jos jostain löytyisi korkeavyötäröisiä stringejä (ts. leveä vyötärökaistale), käyttäisin varmaan pelkästään. Mitat 170/100, olen 27-v.[/quote
Oletko aivan tosissas että pidät stringejä noilla mitoilla PAINO 100KG??? Sun perse on varmaan julmetun iso ja leveä?? Etkö voi käyttää muita malleja?? M45v
Itselleen vastaileva stringihullu taas. Uuh, aah.
Minä ainakin käytän ja PERSE on XL kokoa....Ihanat kun on mun selluliitti pepussa ja syvällä :) N48v
Kyllä mun vaimo ainakin käyttää ja sillä on todella iso peppu :) Stringalkkarit koko 44 :D
Mikä sun ikä on ja pituus ja paino?? Taidat olla Ysäri sukupolvea??