Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan käynyt Reykjavikissa?

Vierailija
21.08.2016 |

Kiinnostaa tietää, koska ajattelin, että lähtisin jonnekin kaupunkimatkalle ja jostain syystä Reykjavik kiinnostaisi hirveästi. Onko millainen paikka? Onko edullista/kallista Suomeen verrattuna? Onko hyviä ravintoloita tai hyvää yöelämää? kertokaa kaikenlaisia kokemuksia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kiva paikka! Missään yökerhoissa en käynyt mutta parissa olutbaarissa kyllä. Olen kasvissyöjä ja tykästyin Glo-nimiseen ravintolaan. Mereneläviä ja lammasta näytti olevan kovasti tarjolla noin yleisesti.

Maa on kallistunut selvästi parin vuoden sisällä; oisko hintataso tyyliin Norja? Kun kävin itse vajaa kaksi vuotta sitten, oli suunnilleen Suomen hinnat. Sisko kävi tänä kesänä ja oli jo paljon kalliimpaa.

Mitään kauppakeskuksia tai krääsäkauppoja siellä ei ole. Laadukkaita (ja hintavia), tosi kivoja vaatekauppoja kyllä on. Ihmisillä on varmaan siksi erikoisiakin omia tyylejä, ei massapukeutumista niin paljon kuin Suomessa.

Kannattaa muuten säilyttää ostoskuitit, koska niistä saa kentällä alvit takaisin. Islantilaisneuleestakin sai takaisin mukavan summan rahaa.

Unelmani on päästä esimerkiksi ensi kesänä islanninhevosvaellukselle - ne maisemat!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme