"meidän neiti" ja muut ärsyttävät viittaukset lapsiin
Menee joka kerta porot nokkaan kun joku puhuu somessa jälkikasvustaan neitinä tai pikkuherrana. Siis tyyliin "meidän neiti haluaa itse valita vaatteensa" ja plaa plaa... Lisäksi samoilla tyypeillä on harha että muita naurattaa juuri heidän lasten pikku sutkautukset "meidän pikkuherra sanoi aamulla pieru" ahahahahahaaaa. Jos hankin lapsen niin lupaan viitata häneen tyttärenä/poikana/nimellä enkä raasta muiden hermoja hassuilla sitaateilla.
Kommentit (55)
Oon äiti, ja muakin vituttaa suurin osa tässä ketjussa mainituista kutsumanimistä.
Vierailija kirjoitti:
Tissitouhotin.
toi on jo liian kamala ollakseen totta
"Meidän pikku pimu"
"Pikku kakkonen"
"Bebe"
"Pikku mies"
"Masu-asukki"
aaargh!!
Vierailija kirjoitti:
Tissitouhotin.
Tästä tulee mieleen seksilelu.
Tissihirmu. Ja imetyksesta termi tissittely. Hyi helvetti.
Ja aiheen vierestä: ilmaisusta "tiheän imemisen kausi" on meillä(kin) väännetty huumoria jos toista painokelvotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No masuasukki on kauhein :D
Hyi helvetti
Vaikka itse olenkin raskaana, niin masuasukki-nimitys saa kyllä raivon partaalle...
Yksi tuttu kutsuu poikaansa pikkumieheksi... tai pikku-ukoksi, kun kertoo, mitä on tehnyt.
Metti Forssell taisi toivottaa poikansa tervetulleeksi "welcome to the world handsome". Minusta on todella outoa kutsua pientä vauvaa ja omaa lastaan "komistukseksi".
Nötteröt ja höpönassut. Touhutiina, vilivilperi. Hyi.
"Meidän rakas tissiposki nukkui kokonaiset 5 tuntia viime yönä."
Mä kuuntelin joskus kauan uuden työkaverin juttua, kun äipän pikkuinen teki sitä sun tätä sun tuota. Milloin loukkaantui kun ei saanut jotain, milloin osoitti mieltään mitenkin, milloin oli onnesta soikeana kun näki äipän, milloin sen kanssa lähdettiin lämmittämään saunaa, milloin miytäkin. Ja sitten selvisi, että äipän mussukka on koira.
Siis koira. Koira. Minä tykkään kyllä kaikenlaisista elukoista ja saatan veljeni elukalle lässyttääkin, mutta silti. Koira on koira eikä ihminen.
Ja maailmassa on miljoonia ihmisiä, joiden ongelmat ovat paljon suurempia kuin sinun: kaikilla ei ole puhdasta vettä tai ruokaa, tai sitä terveydenhuoltoa, joka mahdollistaa toipumisen pahoistakin sairauksista. Monet kuolevat ihan tavalliseen ripuliin ja he olisivat varmaan sinulle kateellisia, kun sinulla on mahdollisuus toipua paljon isommasta asiasta. Katso kun aina voi olla huonommin, mutta harmistua saa silti.